PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak znaleźć pracę

  • 1. Data: 2002-07-11 10:25:44
    Temat: Jak znaleźć pracę
    Od: "P W" <w...@g...pl>

    Witam,

    Od dłuższego szasu szukam pracy. Jestem inż. informatykiem i jestem gotów
    podjąć prawie jakąkolwiek pracę w branży - żeby tylko zdobyć zatrudnienie.
    Chciałbym, aby się wypowiedziały-przyłączyły się do dyskusji osoby które są
    w podobnej sytuacji, jak i te którym udało się znaleźć pracę i ogólnie
    wszyscy. Niech wypowiedzą się w jaki sposób szukać pracy - skutecznie, jak
    zwiększać swoje szanse, gdzie szukać ofert pracy.

    Zapraszam,
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2002-07-11 11:07:28
    Temat: Re: Jak znaleźć pracę
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > mój narzeczony szuka pracy w Warszawie od hmmmm...3 miesięcy?? mozliwe...
    > zasadzie szukamy jej razem.....a ostatnio tylko ja przeglądam ogłoszenia i
    > wysyłam mniej więcej 4-6 maili... I co z tego wynika?? ano nic.....
    > chciałabym jeszcze podkreślić, że ciężko jest zdobyć doświadczenie
    zawodowe,
    > skoro każdy pracodawca na starcie go oczekuje.....:-(.... człowiek jest
    > bardzo chętny, wręcz zapalony do pracy, nabycia doświaczenia, nauczenia
    się
    > czegoś... a tu niestety.... :-(... pozdrawiam wszystkich szukających

    Sprobujcie poszukac czegos za granica. Ja zreszta mam taki zamiar. jakos nie
    widze powodu umierac za Polske z glodu....

    zycze powodzenia i trzymacje sie!!!!

    jacek/wawa

  • 3. Data: 2002-07-11 11:09:33
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich

    mój narzeczony szuka pracy w Warszawie od hmmmm...3 miesięcy?? mozliwe... w

  • 4. Data: 2002-07-11 11:26:26
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    dzięki:-))) co racja to racja, szczerze mówiąc zaczyna mnie męczyć cała ta
    sytuacja....
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-07-11 11:35:39
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
> [...]
    >wszyscy. Niech wypowiedzą się w jaki sposób szukać pracy - skutecznie, jak
    >zwiększać swoje szanse, gdzie szukać ofert pracy.

    Moja rada: wez sie brachu w garsc, spakuj manatki i fru do cieplych
    krajów :)
    (albo do zimnych, jak wolisz)
    A tak swoja droga to dziwna sprawa: jak jakiemus zwierzakowi brakuje
    jedzonka to sie przenosi tam gdzie to jedzonko znajdzie, a z ludzmi to
    jak z krowka na lancuchu: gdzie postawisz tam bedzie stac.
    Beda pracowac po 12 godz. za 500 zl (czy znosic tym podobne meki) i
    jedyne co z tym zrobia to rusza z zalami na grupe...
    To zenujace :P

    Pozdrawiam
    Artur

    PS Podobno nie ma lepszego lekarstwa na apatie niz szczypta
    zlosliwosci do "zyczliwego"
    :)

  • 6. Data: 2002-07-11 11:43:23
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl>

    > Beda pracowac po 12 godz. za 500 zl (czy znosic tym podobne meki) i
    > jedyne co z tym zrobia to rusza z zalami na grupe...
> [...]

    Żenująca to jest Twoja wypowiedź znajdz Polaka bezrobotnego w wieku
    powiedzmy 30 lat ktorego stac na to zeby przeniesc sie z jednego kranca
    Polski na drugi ??

    Zresztą co ja Ci bede mowil bezrobotnym nie jestem ale jak slysze takie
    pierdoly o tym ze zenujace ze krowki to czlowieka az podnosi....

    JarQ

  • 7. Data: 2002-07-11 12:05:40
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >Zenujaca to jest Twoja wypowiedź znajdz Polaka bezrobotnego w wieku
    >powiedzmy 30 lat ktorego stac na to zeby przeniesc sie z jednego kranca
    >Polski na drugi ??
    Co ma piernik do wiatraka?
    Popraw mnie, jesli sie myle:
    1. Jesli nie mam pracy nie mam pieniazków.
    2. Jesli nie mam pieniazków nie moge kupic jedzenia.
    3. Jesli nie moge kupic jedzenia umieram z glodu.
    Jak widac nie jest to kwestia "stania na cos" tylko kwestia
    przezycia...

    >Zresztą co ja Ci bede mowil bezrobotnym nie jestem ale jak slysze takie
    >pierdoly o tym ze zenujace ze krowki to czlowieka az podnosi....
    Powinno Cie "ponosic" na mysl o tym, ze przez komuchów zostales odarty
    z tej naturalnej dla wszystkich istot cechy: instynktu
    samozachowawczego.
    I to dopiero jest zenujace...

    Pozdrawiam
    Artur

  • 8. Data: 2002-07-11 12:13:53
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    O ile umiem czytać a wydaje mi się ze tak, to nie był to żal i płacz tylko
    zwyczajne pytanie..... chciałam też powiedzieć, że często zycie zmusza
    człowieka do pracy po 12 godz za 500 zł, bo maja tylko taki wybór: albo te
    500 zł albo nic...

  • 9. Data: 2002-07-11 12:15:36
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >chciałam też powiedzieć, że często zycie zmusza
    >człowieka do pracy po 12 godz za 500 zł, bo maja tylko taki wybór: albo te
    >500 zł albo nic...
    Nie neguje faktu istnienia kalectwa.
    Zwlaszcza psychicznego.
    Zdrowy wyksztalcony (w jakims *fachu*) czlowiek nie ma takich
    dylematów.
    Taki czlowiek ma cale spektrum mozliwosci.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 10. Data: 2002-07-11 12:26:17
    Od: "P W" <w...@g...pl>

    Co więc powinniśmy zrobić, żeby tę pracę znaleźć ?? Czy wogóle nie ma to
    sensu ?? Tylko od tazu spada za granicę ?? Teoretycznie mam tytuł inż.
    informatyka i może gdzieś mnie zatrudnią ??

    Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3d2d68d9.16946730@news.gazeta.pl...