PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak założyć firmę w Polsce świadczącą usługi remontowo-budowlane w Holandii?

  • 1. Data: 2007-05-15 10:16:19
    Temat: Jak założyć firmę w Polsce świadczącą usługi remontowo-budowlane w Holandii?
    Od: Żaneta <R...@w...pl>

    Chciałabym założyć firmę w Polsce świadczącą usługi remontowo
    budowlane w Holandii. Potrzebuje informacji:
    - Co muszę zrobić tu w Polsce aby założyć taką firmę?
    - czy mogę założyć firmę z mężem, czy tylko może być 1 osobowa firma?
    - jakie umowy trzeba podpisać z pracodawcą w Holandii?Czy są jakieś
    określone druki?
    - Jakie podatki muszę płacić w Polsce?
    - Jaki jest system rozliczenia w Polsce i w Holandii?

  • 2. Data: 2007-05-15 20:18:08
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Żaneta" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]
    To wlasnie powie Ci doradca jak sie do niego zglosisz ....

    pzdr.
    mw