PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyslac CV? › Re: Jak wyslac CV?
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak wyslac CV?
    Date: Sun, 2 Jul 2006 14:29:42 +0000 (UTC)

    e...@i...pl napisał(a):

    > A co to wg. Ciebie znaczy prosty?

    Zero wymyślnego formatowania. Nie ma potrzeby umieszczania tabel w tabelach,
    skomplikowanych spisów, wielokrotnie zagnieźdzanych list, przypisów,
    wstawiania wykresów, rysunków itd. Przygotowanie takiego dokumentu
    by wyświetlał się dobrze nie jest specjalnie trudne.

    > A co to wg. Ciebie znaczy "znac Worda"?

    W podstawowym zakresie? Umieć wstawić tabelę, wiedzieć do czego służy tab,
    wiedzieć do czego służy ctrl+spacja, czym się różni od shift+enter. Tego
    typu sprawy. Przecież CVka nie wymaga większych zabiegów...

    > A o Open Source'owych pakietach kolega nie slyszal?

    A kolega słyszał o standardach biurowych?

    > Po co ja mam wydawac 2000 na jakiegos tam Worda do napisania 1 CV?

    Możesz wydać 1.5 zł do tego żeby Ci to zrobiła firma, która się tego typu
    rzeczami (przepistywaniem tekstów) zajmuje.

    > A tu roznice w "standardowym" formacie doc potrafia byc zaskakujace....

    > A jak ktos pracuje na Linuksie, to tez ma sie meczyc z
    > przekonwertowywaniem na doc bez 100% grwarancji kompatybilnosci?

    Firma chce zatrudnić pracownika. Nie konkretnego kogoś. Jak ktoś ma
    z tym problemy i tworzy sztuczne kryteria wedle których ocenia jakość
    firmy, zmniejszając przez to swoje szanse, to już na pewno nie jest
    to problem tej firmy.

    Wybrzydzać to sobie mogą dużej klasy specjaliści. Ale oni zazwyczaj
    nie mają problemów z pisaniem CV, bo firmy same o nich zabiegają.

    > Bo nie chcialo im sie sciagnac darmowego Acrobat Readera? No bez
    > przeady!

    Bo osoba odbierająca dokumenty nie ma uprawnień do instalacji czegokolwiek,
    bo polityka w firmie zabrania instalacji niepotrzebnego oprogramowania,
    bo sekretarka nie musi się znać na całym tym oprogramowaniu i wreszcie
    bo to nie firma ma problem, tylko co najwyżej ten jeden Zyzio, który
    wysłał PDFa.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl