PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyslac CV? › Re: Jak wyslac CV?
  • Data: 2006-07-02 14:53:27
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > W podstawowym zakresie? Umieć wstawić tabelę, wiedzieć do czego służy tab,
    > wiedzieć do czego służy ctrl+spacja, czym się różni od shift+enter. Tego
    > typu sprawy. Przecież CVka nie wymaga większych zabiegów...

    Z drugiej strony widzialem tez, jak niektorzy sprawdzaja CV-ki napisane
    w Wordzie. Dokladnie ze wszyskimi niedrukowalnymi znakami..

    > A kolega słyszał o standardach biurowych?

    pdf tez juz jest w zasadzie standardem...

    > Możesz wydać 1.5 zł do tego żeby Ci to zrobiła firma, która się tego typu
    > rzeczami (przepistywaniem tekstów) zajmuje.

    niechciałbym dostac CV-ki za 1,5 zl... :P /a czy oni przypadkiem maja
    legalnego Office-a? czy moze raczej open office-a/

    > Bo osoba odbierająca dokumenty nie ma uprawnień do instalacji czegokolwiek,
    > bo polityka w firmie zabrania instalacji niepotrzebnego oprogramowania,
    > bo sekretarka nie musi się znać na całym tym oprogramowaniu i wreszcie
    > bo to nie firma ma problem, tylko co najwyżej ten jeden Zyzio, który
    > wysłał PDFa.

    Bo Foxit Reader jest for free, i w dodatku nie wymaga instalacji, a jego
    archiwum zajmuje <1 MB?

    a w przypadku Worda wystarczy ze ktos ma zainstalowana jakas
    niestandardowa drukarke, i wszysciutko sie pieknie rozjezdza, im
    prostszy doc, tym bardziej

    A jak dostana wiecej pdf tez uznaja go za standard...

    Pozdrawiam...