PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wyslac CV?

  • 1. Data: 2006-06-29 07:53:40
    Temat: Jak wyslac CV?
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    Witam grupowiczow,
    Moje pytanie jest byc moze dziwne, ale chodzi mi o to ze chce wyslac CV
    poczta elektroniczna. I tu mam dylemat, czy CV zapisac w formie zalacznika
    jako plik ".doc" czy wprost w e-meilu? Wiem ze jeden i drugi sposob przekaze
    niezbedne informacje ale chce aby odbiorca nie mial problemow a moze i z
    tego powodu nie wywalil mojego CV do "kosza".

  • 2. Data: 2006-06-29 07:59:14
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <X...@c...pl.pl.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezbedne informacje ale chce aby odbiorca nie mial problemow a moze i z
    > tego powodu nie wywalil mojego CV do "kosza".

    IMHO najlepiej wysłać plik doc jako załącznik, zwykle tak robiłem z
    pozytywnym skutkiem. Alternatywnie możesz skonwertować do pdf, tyle że z
    tego co widzę niewiele ludzi korzysta z przeglądarki pdf.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan, pl.communicator@radek <-- backwards !

  • 3. Data: 2006-06-29 10:02:51
    Od: AKWinner <e...@w...pl>

    Wojtek napisał(a):
> [...]
    > niezbedne informacje ale chce aby odbiorca nie mial problemow a moze i z
    > tego powodu nie wywalil mojego CV do "kosza".

    Ja wywalam wszystkie, które są wrzucone do maila bezpośrednio - jest to
    dla mnie przejaw lamerstwa. Muszę niepotrzebnie tracić czas na
    zapisywanie takiego czegoś.
    Wysyłaj zawsze jako załącznik, najlepiej w formie: imię_nazwisko_CV.rtf

    Pozdrawiam

    Ewa

  • 4. Data: 2006-06-29 18:37:01
    Od: "Monika" <m...@p...wp.pl>

> [...]
    > niezbedne informacje ale chce aby odbiorca nie mial problemow a moze i z
    > tego powodu nie wywalil mojego CV do "kosza".

    Najlepiej dołączyc do maila załącznik w formacie pdf, to bardzo wygodny,
    bezpieczny i popularny sposób

    Monika

  • 5. Data: 2006-06-29 19:48:32
    Od: "RT" <r...@W...com>

> [...]
    > niezbedne informacje ale chce aby odbiorca nie mial problemow a moze i z
    > tego powodu nie wywalil mojego CV do "kosza".

    Od pewnego czasu zaczalem wysylac CV nie jako zalacznik .doc tylko wlasnie
    bezposrednio wpisane w CV, uwazam to za sposob bezpieczniejszy, mniej
    konfliktowy
    i osoby ktore duzo korzystaja z komputera powinny go docenic. Mniejsza
    szansa
    na zlapanie jakiegos wirusa itd. Teraz natomiast po przeczytaniu wypowiedzi
    poprzednikow
    chyba zmienie to i stworze sobie PDFa. Jeszcze nie slyszalem o wirusie w
    PDFie ;)

    Pozdrawiam

    RT

  • 6. Data: 2006-07-01 01:18:37
    Od: "gslabs" <g...@w...pl>

    "AKWinner" <e...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > takiego czegoś.
    > Wysyłaj zawsze jako załącznik, najlepiej w formie: imię_nazwisko_CV.rtf

    Tracisz czas?
    A moze za ten wlasnie czas masz placone? Jesli bylbys moim HRem to
    za taka wypowiedz stracilbys prace. Bo przez Twoje widzimisie moglbys
    nie zauwazyc swietnego pracownika.
    Kazdy HR ktory wywala/olewa aplikacje tylko ze wzgledu na jej format jest
    IMO
    leniwym cieciem. Chyba ze w ogloszeniu wyraznie podano w jakiej formie
    przyjmowane sa ogloszenia.

    W Polsce najwazniejsze jest to, w jakiej formie slac aplikacje i jak
    przypodobac
    sie przydupasom, ktorzy je czytaja. Polska to kraj, w ktorym czlowiek
    pasujacy
    na stanowisko nie zalapie sie na nie, bo miszczu namaszczony do odbioru jego
    aplikacji ma focha i wcisnie delete za to, ze woli doc od pdf.
    Kazda dyskusja nt formatu zalacznikow jest smieszna dla kazdego zdrowego
    przy zmyslach. Ale smiertelnie powazna dla polskich HRowcow przez
    gigantyczne H.

    pozdrawiam
    gslabs

  • 7. Data: 2006-07-01 08:03:13
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Najlepiej dołączyc do maila załącznik w formacie pdf, to bardzo wygodny,
    > bezpieczny i popularny sposób

    to nie prawda
    Wojtek

  • 8. Data: 2006-07-01 08:13:19
    Od: e...@i...pl

    Wojtek wrote:
> [...]
    > niezbedne informacje ale chce aby odbiorca nie mial problemow a moze i z
    > tego powodu nie wywalil mojego CV do "kosza".

    Wysylanie w tresci maila to totalna porazka - nie daje odbiorcy szans
    na latwe operowanie CV, a jak odbiorca dostaje ich 100, to mozesz byc
    pewny, ze Twoje wyrzuci, nawet nie przeczyta. Inna sprawa jak dostaje
    2, ale to nie zmienia faktu, ze to zly pomysl.

    Wysylanie *.doc to zly pomysl - wirusy, formatowanie itp. VC moze sie
    rozlazic i HR-owiec zobaczy co innego niz Ty zrobiles

    Najlepiej wyslac PDF! Zero wirusow, odbiorca widzi to samo co Ty,
    bardzo popularny format (ktos z HR kto nie urzywa przegladarki pdf
    powinien jak najszybciej zniknac z HR - albo zavzac uzywac :))

  • 9. Data: 2006-07-01 09:29:28
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    gslabs napisał(a):

> [...]
    > na stanowisko nie zalapie sie na nie, bo miszczu namaszczony do odbioru jego
    > aplikacji ma focha i wcisnie delete za to, ze woli doc od pdf.

    Jak rozumiem CV w Wordzie z 6 MB zdjęciem w środku na stanowisko
    komputerowe nie dyskwalifikuje takiego kandydata?

    --
    Filip.

  • 10. Data: 2006-07-01 15:12:36
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    e...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > 2, ale to nie zmienia faktu, ze to zly pomysl.

    > Wysylanie *.doc to zly pomysl - wirusy, formatowanie itp.

    Wirusy? Ostatni w Wordzie zanotowany za czasów panowania faraonów chyba. :P

    > VC moze sie rozlazic i HR-owiec zobaczy co innego niz Ty zrobiles

    No bez przesady. Taki prosty tekst jak CV, czy LM to się nie ma prawa
    rozjechać, chyba że wpisuje go ktoś kto kompletnie nie zna Worda. A PDFa
    niestety nie wszyscy tam 'po drugiej stronie' mają.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl