PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyslac CV? › Re: Jak wyslac CV?
    From: e...@i...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak wyslac CV?
    Date: 2 Jul 2006 03:36:23 -0700

    Wojciech Bańcer wrote:
    > No bez przesady. Taki prosty tekst jak CV, czy LM to się nie ma prawa
    > rozjechać, chyba że wpisuje go ktoś kto kompletnie nie zna Worda.

    A co to wg. Ciebie znaczy prosty?

    A co to wg. Ciebie znaczy "znac Worda"?

    A o Open Source'owych pakietach kolega nie slyszal? Po co ja mam
    wydawac 2000 na jakiegos tam Worda do napisania 1 CV? A tu roznice w
    "standardowym" formacie doc potrafia byc zaskakujace....

    A jak ktos pracuje na Linuksie, to tez ma sie meczyc z
    przekonwertowywaniem na doc bez 100% grwarancji kompatybilnosci?

    > A PDFa
    > niestety nie wszyscy tam 'po drugiej stronie' mają.

    Bo nie chcialo im sie sciagnac darmowego Acrobat Readera? No bez
    przeady!