PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyłudzić podwyżke › Re: Jak wyłudzić podwyżke
    From: "Kamila K." <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak wyłudzić podwyżke
    Date: Mon, 20 Jun 2005 20:16:27 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@aly214.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d96j73$o9k$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Tyle ze... nie zrozum mnie zle, nie wymadrzam sie itp tylko pisze to z
    > czym sie zetknalem, o czym uslyszalem

    > Bez obrazy - ale WSI nie ma dobrej opinii. Podobnie jak i inne prywatne
    > szkoly w Lodzi (np WSHE).

    Niestety wiem o tym dlatego magistra robię na Uniwerku

    > Podobnie w przypadku studiow zaocznych
    Nieraz nie da się studiować dziennie, w moim przypadku był to problem
    pieniędzy, rodziców nie było stać na moje studia wiec musiałam sobie na nie
    zarobić, a że w Mieście którym mieszkam (Kalisz) nie ma (no nie było jak ja
    zaczynałam) dziennych studiów na kierunku Informatyka co może udałoby sie
    wtedy pogodzić z pracą, musiałam wybrac uczelnie zamiejscową co
    uniemożliwiało mi studiowac dziennie i pracowac :(

    > Ja np udzielalem korki - ludziom z polibudy, uniwerku, wsi, wshe -
    > zarowno dziennych jak i zaocznych - nie mowie juz o ich poziomie
    Wiem coś o tym, studiując na WSInf'ie troche się na oglądałm "dziwnych"
    przypadków.

    > ale z drugiej strony mama pracuje w ZUSie (dofinansowanie wczasow,
    > kolonii dla dzieci, paczki na swieta, grille firmowe itp).
    No co państwowe to państwowe, ale jak tam sie załapać trzeba mieć niezłe
    plecy

    > daleko masz do Lodzi? (120 km) Moze sprobowalabys w Lodzi poszukac?
    Probuje, może mi się w końcu uda!

    --
    Pozdrawiam, Kamila