PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wyłudzić podwyżke

  • 1. Data: 2005-06-18 12:19:58
    Temat: Jak wyłudzić podwyżke
    Od: "Goryl" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Hej

    Pracuje w pewnej firmie. Dostaje marnego tysiaka do łapy.... tak zaczyna się
    ta smutna historia.

    W tej mojej firmie dyrektorzy zarabiaja powiedzmy 2,5 koła. Ja jedno koło.
    Jestem programistą java, cenię się wysoko, administruje jeszcze serwerami.
    Brzmi pięknie. Wszyscy w zasadzie zarabiają ten marny grosz bo to firma
    prywatna. Ponadto opierdalam się jak moge, jedno wielkie lenistwo (jak
    wszyscy zresztą).

    Ruszyła mnie chora ambicja i postanowiłem sprawić bym dostał podwyżke x2.
    Tylko jak. Właśnie jak. Przecież nic nie robię, ponadto za pare miesięcy
    zamierzam uciec z tej firmy.

    Wyprostujcie ma skrzywiona psychike i poradzcie cos.

    Pozdrowienia

    Człowiek pracy

    P.S. bez p.s.

  • 2. Data: 2005-06-18 12:32:07
    Temat: Re: Jak wyłudzić podwyżke
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sat, 18 Jun 2005 14:19:58 +0200, Goryl

    > Jestem programist? java, ceni? si? wysoko, administruje jeszcze
    > serwerami.

    Dlaczego nie znajdziesz firmy, która Twoje umiejętności oceni tak wysoko,
    jak Ty?

    > Brzmi pi?knie. Wszyscy w zasadzie zarabiaj? ten marny grosz bo to firma
    > prywatna.

    Bez związku przyczynowo-skutkowego.

    > Ponadto opierdalam si? jak moge, jedno wielkie lenistwo (jak
    > wszyscy zreszt?).
    >
    > Ruszy?a mnie chora ambicja i postanowi?em sprawiae bym dosta? podwy?ke x2.
    > Tylko jak. W?a?nie jak. Przecie? nic nie robi?, ponadto za pare miesi?cy
    > zamierzam uciec z tej firmy.
    >
    > Wyprostujcie ma skrzywiona psychike i poradzcie cos.

    Ile aplikacji wysłałeś w mijającym tygodniu? Dlaczego chcesz się zwijać
    dopiero za kilka miesięcy? I w ogołe co to za firma, gdzie dyrektorzy
    zarabiają 2.500PLN (bo o złotówkach mowa, prawda?)?

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-18 13:13:25
    Od: "Goryl" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    na podkarpaciu

  • 4. Data: 2005-06-18 16:05:44
    Od: "Bernard Wszoła" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Goryl" <p...@p...wycinasz.onet.pl> napisał w wiadomości

    > W tej mojej firmie dyrektorzy zarabiaja powiedzmy 2,5 koła. Ja jedno koło.

    jeżeli dyrektorzy zarabiaja w twojej firmie 2,5 tysiąca to ty dostajesz
    niezłą pensję

  • 5. Data: 2005-06-18 22:01:38
    Od: "Goryl" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    > jeżeli dyrektorzy zarabiaja w twojej firmie 2,5 tysiąca to ty dostajesz
    > niezłą pensję

    wiem wiem. to jest ponad przeciętną.

  • 6. Data: 2005-06-20 06:56:02
    Od: "Piotr" <g...@o...pl>

    > wiem wiem. to jest ponad przeciętną.

    I tak nie masz co narzekać. Ja dostaję 700 do łapy, nieraz zostaję po godzinach
    (administruje małą siecią, systemem inf. oraz serwisem www, ponadto jestem
    jedynym informatykiem w firmie więc na mnie spada większość prac związanych z
    tym obszarem jej działania).
    Na marginesie dodam, że kolega który nie ma nawet matury (ja mam tytuł
    licencjata) bierze (zasadniczej pensji) dobre 3 stówki wiecej ode mnie. Niestety
    pracuję w małej miejscowości i mam małe szanse na znalezienie lepszej (lepiej
    płatnej) pracy, a wyjazd do dużego miasta raczej nie wchodzi w grę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2005-06-20 07:49:51
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    Użytkownik "Piotr" <g...@o...pl> napisał
    > I tak nie masz co narzekać.

    Wszyscy tak mówią, dlatego ten kraj schodzi na psy. A może lepiej zacznij
    narzekać i zmień coś (najlepiej pracę), bo przez takie pozorowane
    zadowolenie jest tutaj coraz gorzej. Jeśli nie będziemy od tych
    pseudopracodawców wymagać szacunku, nie licz że sami się domyślą czego ci
    trzeba. Jeśli szacunku natomiast nie okazują, trzeba poszukać takiego
    pracodawcy, który to potrafi.

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/

  • 8. Data: 2005-06-20 08:30:46
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > pseudopracodawców wymagać szacunku, nie licz że sami się domyślą czego ci
    > trzeba. Jeśli szacunku natomiast nie okazują, trzeba poszukać takiego

    Wiele razy zatanawiałem się nad zmianą pracodawcy ale jak już pisałem mieszkam i
    pracuję w niewielkim miasteczku gdzie możliwość znalezienia zatrudnienia, które
    dałoby satysfakcjonujące pobory jest niestety niewielka. Nie powiem że jestem
    zadowolony z sytuacji (mam na myśli pensję), w której obecnie się znajduję,
    jednak należy sobie zdać sprawę, że nie jest to sytuacja, w której łatwo znaleźć
    alternatywę. Zmiana pracodawcy wiąże się z dużym ryzykiem co wynika z sytuacji
    jaką możemy zaobserwować na dzisiejszym rynku pracy. Zwolnię się z firmy w
    której obecnie pracuję to spalę za sobą mosty i w efekcie może się okazać, że
    zostanę na lodzie bo nowy pracodawca zmienia koncepcję polityki kadrowej w
    swojej firmie.
    Gdybym miał możliwość znalezienia lepszej pracy (np mieszkając w dużym mieście)
    napewno bym z niej skorzystał. W chwili obecnej jednak wolę nie ryzykować utraty
    płynności finansowej, co oczywiście nie znaczy, że zamierzam pracować do
    emerytury za stawkę godzinową o połowę mniejszą od znajomego, który robi przy
    przysłowiowej "betoniarce".

    Pozdrawiam.
    Piotr.

  • 9. Data: 2005-06-20 10:41:19
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

    > Wiele razy zatanawiałem się nad zmianą pracodawcy ale jak
    > już pisałem mieszkam i
    > pracuję w niewielkim miasteczku gdzie możliwość znalezienia zatrudnienia,

    To się przeprowadź.

    Stach

  • 10. Data: 2005-06-20 10:57:52
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał
> [...]
    > które
    > dałoby satysfakcjonujące pobory jest niestety niewielka.

    dlatego trzeba migrować.

    > Nie powiem że jestem
    > zadowolony z sytuacji (mam na myśli pensję), w której obecnie się
    > znajduję,

    Z kilkunastu rozmów kwal. które odbyłem też nie jestem zachwycony. Ogólnie
    wszystko jest cool, częste mydlenie oczu, dopóki nie wejdziesz na jakże
    drażliwy temat wysokości zarobków. Wrażenia mam takie: wiele firm chciałoby
    dobrego nigera, najlepiej za najniższą krajową. Zacząłem więc rozglądać się
    za firmami poza granicami mojej gminy i państwa :-) W międzyczasie pracuję
    nad nowym produktem który może w przyszłości stać się głównym towarem mojej
    (przyszłej) firmy. Nie wiem czy coś z tego wyjdzie w tym pięknym,
    złodziejskim kraju, ale żeby coś osiągnąć, trzeba przynajmniej próbować.
    Zamiast "znosić pociski zawistnego losu", lepiej chyba "stawiwszy czoło
    morzu nędzy, przez opór wybrnąć z niego", co nie jest łatwe, biorąc pod
    uwagę zorganizowane i mafijne działanie naszych władz i armii urzędasów
    przeciwko wszelkiej przedsiębiorczości.

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/