PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyłudzić podwyżke › Re: Jak wyłudzić podwyżke
  • Data: 2005-06-21 08:26:20
    Temat: Re: Jak wyłudzić podwyżke
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał:

    > No właśnie... kolega z uniwerka po kilku minutach rozmowy zapytał mnie o
    > czym ja do niego mówię. Ja kończyłem w tym czasie policealkę. Tak więc z
    > tymi szkołami różnie bywa...

    A o czym mówiłeś? Bo jak o jakiejś konkretnej technologii, to dziwnym nie
    jest.
    Na uniwerkach uczy się teoretycznych podstaw informatyki (np. automaty
    skończone,
    gramatyki itd.), paradygmatów programowania, architektury systemów
    operacyjnych,
    a nie "obsługi linuksa i oracla". Dzięki temu taki człowiek ma dobre
    podstawy
    i może bez problemu nauczyć posługiwać się konkretną technologią, a te
    przecież
    zmieniają się bardzo szybko.

    ch.