PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyłudzić podwyżke › Re: Jak wyłudzić podwyżke
  • Data: 2005-06-29 11:12:52
    Temat: Re: Jak wyłudzić podwyżke
    Od: Shrek <l...@w...wywal._to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20 cze 2005, "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> zapodal(a):

    > (swoją drogą dziwne - z mojego
    > doświadczenia wynika,
    > że praktycznie zawsze najpierw pytają kandydata o jego oczekiwania
    > finansowe),

    U mnie pytali zawsze na koncu. Czasami zanim odpowiedzialem dopytywalem
    sie co konkretnie mialbym w firmie robic i dopiero wtedy odpowiadalem. Z
    jednej strony mam swoje minimum, z drugiej jednak uwazam ze placa powinna
    byc proporcjonalna do zysku jaki firma z mojego zatrudnienia osiaga, wiec
    im wieksze projekty tym wyzsze to minimum. Poza tym liczy sie tez jakie
    firma daje perspektywy itd. Tych rzeczy dowiesz sie na ogol dopiero na
    rozmowie. Wiec IMHO rozmawianie o kasie na samym poczatku jest troche...
    hm ciezkie? (przynajmniej dla mnie by bylo). Z drugiej strony nie byloby
    sytuacji, ze po dlugiej rozmowie i dojezdzie kandydata np z Katowic do
    Warszawy dowiaduje sie on, ze proponuja mu 80% obecnej placy, jak ktos juz
    kiedys opisywal;)

    Pozdr Shrek.