PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyłudzić podwyżke › Re: Jak wyłudzić podwyżke
  • Data: 2005-09-27 21:51:12
    Temat: Re: Jak wyłudzić podwyżke
    Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Studia zaoczne, nie wyobrazam sobie studiowac dziennie i po studiach szukac
    > pracy bez doswiadczenia
    > Uczelnia: Wyzsza szkoła Informatyki w Łodzi - inżynier
    > Obecnie mgr robię na Uniwersytecie w Łodzi

    Nie dramatyzuj, ja studiuje dziennie (Uniw. Sl., Inf.) i na 3 roku bede mogl
    sobie pozwolic na staz- moze z urzedu i nie dostane zlotowki, ale doswiadczenie
    jakies zdobede. Jesli chodzi o magisterke, to na V roku powinno byc juz z gorki-
    chyba ze macie jakis dziwaczny program studiow, ale zazwyczaj jest lajcik do
    potegi :)
    Ot, wystarczy chciec :)