PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyłudzić podwyżke › Re: Jak wyłudzić podwyżke
  • Data: 2005-06-20 12:58:46
    Temat: Re: Jak wyłudzić podwyżke
    Od: "Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamila K." <k...@p...onet.pl> napisał
    > Mieszkam w miejscowości 120 tys ludzi nie za mała, nie za duża, pracuję
    > jako
    > informatyk - programista od 5 lat w tej samej firmie. Firma upada od 2 lat
    > ale jakoś się kula. Od 5 lat nie dostałam ani jednej podwyżki, zarabiam
    > 1000
    > na rękę.

    witaj w klubie :-)

    > Postanowiłam zmienić pracę, nawet zdecydowałam się wyprowadzić do
    > większego
    > miasta (Warszawa, Poznań, itp.)

    mnie tez wszystko jedno :-)

    > Pracodawcy są śmieszni [...]
    > Śmiech na sali.
    > Po tych rozważaniach mogę się domyślać że w Polsce nadal utrzymuje się
    > dyskryminacja kobiet - bo kobieta informatyk to zjawisko nadprzyrodzone!.

    to chyba nie jest dyskryminacja kobiet, ale dyskryminacja chętnych do pracy
    w ogóle :-)
    Pracodawcy się wycwanili i znając bolączki naszego "rynku pracy", dają
    najniższe stawki. W końcu i tak zawsze się ktoś znajdzie, kto weźmie robotę
    choćby za tę miskę ryżu i jeszcze obcałuje z wdzięczności nogi swego nowego
    pana :-) Mamy chory system, chorą gospodarkę i niewiele na to można
    poradzić. Dlatego też pozostaje nam tylko szukać poprawy własnego losu tam
    gdzie ceni się dobrych pracowników.

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/