PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyłudzić podwyżke › Re: Jak wyłudzić podwyżke
  • Data: 2005-06-20 10:57:52
    Temat: Re: Jak wyłudzić podwyżke
    Od: "Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał
    > Wiele razy zatanawiałem się nad zmianą pracodawcy ale jak już pisałem
    > mieszkam i
    > pracuję w niewielkim miasteczku gdzie możliwość znalezienia zatrudnienia,
    > które
    > dałoby satysfakcjonujące pobory jest niestety niewielka.
    > [...]

    dlatego trzeba migrować.

    > Nie powiem że jestem
    > zadowolony z sytuacji (mam na myśli pensję), w której obecnie się
    > znajduję,

    Z kilkunastu rozmów kwal. które odbyłem też nie jestem zachwycony. Ogólnie
    wszystko jest cool, częste mydlenie oczu, dopóki nie wejdziesz na jakże
    drażliwy temat wysokości zarobków. Wrażenia mam takie: wiele firm chciałoby
    dobrego nigera, najlepiej za najniższą krajową. Zacząłem więc rozglądać się
    za firmami poza granicami mojej gminy i państwa :-) W międzyczasie pracuję
    nad nowym produktem który może w przyszłości stać się głównym towarem mojej
    (przyszłej) firmy. Nie wiem czy coś z tego wyjdzie w tym pięknym,
    złodziejskim kraju, ale żeby coś osiągnąć, trzeba przynajmniej próbować.
    Zamiast "znosić pociski zawistnego losu", lepiej chyba "stawiwszy czoło
    morzu nędzy, przez opór wybrnąć z niego", co nie jest łatwe, biorąc pod
    uwagę zorganizowane i mafijne działanie naszych władz i armii urzędasów
    przeciwko wszelkiej przedsiębiorczości.

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/