PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)

  • 11. Data: 2004-11-29 07:59:25
    Temat: Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-28, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Wiesz... po pierwsze 800zl za CMS to nie jest duzo. Prawde mowiac patrzac
    > na potrzebna wiedze, zakres jezykow i jeszcze jakies przygotowanie
    > graficzne, ktorego oczekiwales to malo.
    A teraz przeczytaj jeszcze raz uważnie post Twojego przedpiścy.
    Pisał on o tym, że potrzebuje człowieka do _zapełnienia_ treścią _gotowego_
    już CMSa. 400PLN tygodniowo za półetatową robotę to jest bardzo miła sumka.
    Gdyby przy tych samych stawkach pracował na cały etat zarobiłby więcej ode
    mnie :)

    Resztę pozwoliłem sobie wyciąć bo polemika całkowicie nie na temat.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/

  • 12. Data: 2004-11-29 08:03:32
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > stanowić jedynie podparcie. Same nie naprawia pralki, nie wytoczą
    > wałka. To dla tych ludzi nie ma pracy. W sklepie internetowym dla
    > wędkarzy bedą sprzedawane rzeczy wyprodukowane w Chinach. Jeśli nie
    > będzie produkcji w Polsce to ten sklep tak samo szybko jak został
    > założony bedzie zlikwidowany. Nie można oprzeć gospodarki dużego
    > państwa tylko na hadlu importowanymi gzorami. Tomek

    bardzo dużo produktów jest rodzimej produkcji. zdziwlilbys sie jak duzo.
    nie sa to wprawdzie wedki i kolworotki ale akcesoria, ubrania, torby,
    pokrowce ...

    --
    Kacper Potocki
    www.Fishing-Mart.com.pl

    *** Sprzedam 126p '97 - 2599 PLN ***

  • 13. Data: 2004-11-29 08:10:16
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-28, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > Jedna pani dyktowala wlasnie drugiej zestaw wymagan, ktory pasowal do
    > mnie jak ulal i martwila sie, ze nikogo takiego chyba nie maja. Ja
    > oczywiscie "juz nie musza panstwo szukac", one dowiedziawszy sie, ze
    > jeszcze nie jestem w pelni zarejestrowana, tylko odebralam formularz,
    > odmowily mi udzielenia wszelkich informacji o oferencie i byly nieugiete.
    Ałaaa.... Co za biurwy... Jak słyszę historię tego typu to tylko jedno
    rozwiązanie mi przychodzi do głowy: przysunąć sobie krzesło blisko ściany
    i "strzelać baranka". Jak się dozna urazu głowy to może łatwiej będzie
    strawić tego typu debilizmy.

    > Ja bym w takiej sytuacji zrobila wszystko, zeby polaczyc
    > ze soba pracodawce i pracownika, nawet falszujac daty w dokumentach.
    A myślisz, że to ostatnie byłoby konieczne? Jakby to był jakiś problem,
    aby zarejestrować Cię "w pełni" (cokolwiek by to miało znaczyć) i udostępnić
    dane. Zresztą, nie kojarzę żadnego przepisu, który zakazywałby dania oferty
    pracy osobie niezarejestrowanej. Zatem albo to własna "inwencja" biurw, albo
    wewnętrzne wytyczne RUP lub kogoś nad nimi (podobnie jak w przypadku ZUSu
    i zasiłków dla kobiet w ciąży).

    > Jakby w UP siedzieli ludzie z odrobina pasji (a do takiej roboty mozna
    > miec pasje) to ten kraj moglby wygladac inaczej.
    Wiesz... Jakby w ogóle w administracji państwowej siedzieli ludzie
    z odrobiną pasji, to ten kraj wyglądałby inaczej :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Tata: Jak się nazywasz?
    Synek: Igor spacja Sapijaszko.

  • 14. Data: 2004-11-29 08:46:00
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    albo
    > wewnętrzne wytyczne RUP lub kogoś nad nimi (podobnie jak w przypadku ZUSu

    Sa takie oferty, ktore sa dostepne tylko dla bezrobotnych (w sensie
    zarejestrowanych bezrobotnych). UP ma obslugiwac bezrobotnych i jesli jako
    czlowiek pracujacy szukajacy innej pracy potraktujesz ich jak oplacane z
    Twoich podatkow posrednictwo pracy przychodzac i pytajac o zgloszone wakaty
    pasujace do Twoich kwalifikacji, odesla Cie z kwitkiem. Najpierw bys musial
    sie zwolnic i zarejestrowac.

    > Wiesz... Jakby w ogóle w administracji państwowej siedzieli ludzie
    > z odrobiną pasji, to ten kraj wyglądałby inaczej :)

    Sa takie spolecznie kluczowe miejsca w tej administracji - niektore jej
    dziedziny. I sa to te miejsca "na dole", tam, gdzie sie bezposrednio
    obsluguje petenta. Na stanowisku kierowniczym urzedow majacych niesc pomoc
    czesto stoja osoby z pasja, ale urzad nie jest prywatna firma i nie moga
    porzadzic po swojemu. Natomiast nawet w ramach sztywnych przepisow, dobra
    jakosc pracy "oddolnej" by mogla wiele naprawic. Co wiecej, te najnizsze
    stanowiska sa odporne na przemiany polityczne itd. Wystarczyloby raz zrobic
    porzadna rekrutacje i szkolenia, niekoniecznie nawet oferujac jakies
    niesamowite pieniadze - wartosciowe osoby pracuja w pogotowiu opiekunczym za
    niewielkie pieniadze z powolania i tu by sie tez znalezli tacy ludzie, gdyby
    uczynic te prace taka, ze by mogli poczuc, ze maja wplyw i troche naprawiaja
    swiat. Ale jak sie robi rekrutacje do UP? Sposrod bezrobotnych, zeby sobie
    poprawic statystyki i zatrudnia sie ich (nie jest to zjawisko dotyczace
    kazdego UP w kraju) na czas okreslony na pol roku. I ani oni nie maja
    motywacji i poczucia bezpieczenstwa, ani UP nie oplaca sie w nich
    zainwestowac.

    I.

  • 15. Data: 2004-11-29 10:15:11
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-29, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > Sa takie oferty, ktore sa dostepne tylko dla bezrobotnych (w sensie
    > zarejestrowanych bezrobotnych).o
    Czy jest na to jakaś ustawa czy choćby rozporządzenie?

> [...]
    > kazdego UP w kraju) na czas okreslony na pol roku. I ani oni nie maja
    > motywacji i poczucia bezpieczenstwa, ani UP nie oplaca sie w nich
    No cóż, to już inna para kaloszy. Nie można się nie zgodzić.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    każde takie zgłoszenie [o bombie] sprawdzić musi nasz specjalista,
    powiedzmy pies

  • 16. Data: 2004-11-29 10:20:26
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 29 Nov 2004 07:59:25 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Artur R.
    Czechowski napisał(a):

> [...]
    > Gdyby przy tych samych stawkach pracował na cały etat zarobiłby więcej ode

    Dobra, to ja przepraszam. Chyba mnie juz na glowe leci przez to jak slucham
    o webmasterach co robia cale serwisy za 200zl.

    Fakt troche mi sie post rozlazl i popisalem nieco nie na temat takze.
    Przepraszam wszystkich co im czas niepotrzebnie zajalem moimi wywodami ;)

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2004-11-29 19:24:36
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > bardzo dużo produktów jest rodzimej produkcji. zdziwlilbys sie jak duzo.
    > nie sa to wprawdzie wedki i kolworotki ale akcesoria, ubrania, torby,
> [...]
    Czyli te najtańsze. Jest się czym chwalić. Tomek

  • 18. Data: 2004-11-29 19:28:40
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Immona w news:coeno9$obt$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> [...]
    > - wartosciowe osoby pracuja w pogotowiu opiekunczym
    > za niewielkie pieniadze z powolania i tu by sie tez znalezli

    Też nie do końca. Znam pracujących z powołania, którym też czasem się
    odechciewa. Wielu ludzi przychodzi do urzędów sfrustrowanych i nastawionych
    na nie. Trochę jak w tym dowcipie:

    Nowak kupił sobie 3 jajka i zachciało mu się jajecznicy. Ale nie miał
    patelni. Nagle, Eureka! - "Kowalscy z góry mają, więc pożyczę od nich".
    Idzie po schodach na górę i rozmyśla - "Jak będzie Kowalski, to O.K. - to
    świetny chłop, na pewno mi pożyczy. No tak, ale jak otworzy mi Kowalska, to
    leżę - to stara menda i na pewno mi nie da. Ale nic, trzeba być dobrej
    myśli".
    Staje przy drzwiach, dzwoni i drzwi otwiera ... Kowalska. A Nowak na to - "A
    wsadź se tę patelnię!!"

    Mam wrażenie, że wielu ludzi podobnie rozmawia z urzędnikami. Ja raczej nie
    mam negatywnych wspomnień. Oczywiście było kilka mniej przyjemnych sytuacji,
    ale zazwyczaj bywało miło. Co innego jeśli mowa o dziekanacie mojej uczelni.
    Jeśli mam tam iść coś załatwić to mnie skręca ;-) Ale raz pani z dziekanatu
    pożałowałem. Była już tak wykończona, że nie miała nawet siły być niemiłą
    ;-) Chodzi o "przerób", że się tak niezbyt uprzejmie wyrażę. Niektórzy
    urzędnicy przyjmują dziennie bardzo wiele osób, wiele z nich zadaje
    dokładnie te same pytania (a jak to może wpienić można przekonać się nawet
    na grupach dyskusyjnych). Trudno wtedy ciągle się uśmiechać.
    Hmmm... ale znam też takich, którzy wiecznie mają zły dzień. Tacy wzorcowi
    "urzędnicy". Ci zdecydowanie przeginają.

    pozdrawiam
    Greg

  • 19. Data: 2004-11-29 20:13:17
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli te najtańsze. Jest się czym chwalić. Tomek

    Pamietaj ze prawdziwej kasy nie robi sie na wedkach i kolowrotkach tylko
    akcesoriach do nich.

    Katanka

  • 20. Data: 2004-11-30 08:18:48
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    On Mon, 29 Nov 2004 10:15:11 +0000 (UTC), "Artur R. Czechowski"
    <a...@h...pl> wrote:

    >Czy jest na to jakaś ustawa czy choćby rozporządzenie?

    Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy....

    I to powinno wystarczyć za odpowiedź :) No dobra.. Powiem wiecej.
    Chyba wiesz, że jest coś takiego jak np. prace interwencyjne? No i
    właśnie na te interwencje, roboty publiczne, itp. można skierować
    tylko i wyłącznie zarejestrowanego bezrobotnego. Dodam jeszcze, że są
    również takie prace do których można skierować tylko osoby do 25 roku
    życia, lub osoby długotrwale bezrobotne...

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/