PracaGrupypl.praca.dyskusje › portfolio

  • 1. Data: 2004-11-28 17:21:26
    Temat: portfolio
    Od: "marta" <p...@p...onet.pl>

    czy ktos sie orientuje jak powinno wyglądac profesjonalne portrolio
    architekta/absolwenta? dowiedzialam sie ze powinnam cos takiego posiadac jadac
    na rozmowe kwalifikacyjna / za granice/ i ze nie ma to byc strona internetowa,
    tylko wydruki. jakiej powinno to byc wielkosci, A3, B1? czy moze byc mniejsze a
    projekty zawarte w nim pomniejszone odpowiednio? czy to maja byc luzne
    projekty, kartki, plancze, w teczce czy raczej w formie ksiązki? nie mam
    pojecia! pomocy!!!
    dzieki
    marta

  • 2. Data: 2004-11-29 16:56:30
    Temat: Re: portfolio
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "marta" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiednio? czy to maja byc luzne projekty, kartki, plancze, w teczce
    > czy raczej w formie ksiązki? nie mam pojecia! pomocy!!!

    portfolio w zawodzie wymagającym pomysłów musi byc właśnei pomysłowe....
    pokazujące Twoje podejście do tematu, nieszablonowe itd....

    i zależnie od pomysłu na to kim chcesz być/jesteś musisz opracować sposób
    sprzedawania siebie.... [bo jak chcesz sprzedać swoje pomysły skoro nie
    bedziesz umiała sprzedać siebie?]

    jedno jest pewne ... nie powinny to być niechlujne karteluszki z plujeczki w
    trybie ekono.... [chyba ze bedzie to spojne z jakims pomysłem ... np pomiete
    .. kartki tektury na ktorych nakleisz wydruki i to wszystko zamkniesz w płat
    falistej plexi [z pokryć dachowych]] ...

    pomysł i realizacja.. tylko tyle ;)

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-11-30 17:53:40
    Od: "marta" <p...@p...onet.pl>

    > portfolio w zawodzie wymagającym pomysłów musi byc właśnei pomysłowe....
    > pokazujące Twoje podejście do tematu, nieszablonowe itd....

    no to wiadomo - jak zawsze - czym bardziej zaskakujacy pomysł tym lepiej...

    > i zależnie od pomysłu na to kim chcesz być/jesteś musisz opracować sposób
    > sprzedawania siebie.... [bo jak chcesz sprzedać swoje pomysły skoro nie
    > bedziesz umiała sprzedać siebie?]

    ale z ja nie staram sie siebie sprzedawac!
    chce pokazac co potrafie , kawałek siebie, swoich prac...

> [...]
    > .. kartki tektury na ktorych nakleisz wydruki i to wszystko zamkniesz w płat
    > falistej plexi [z pokryć dachowych]] ...

    fakt, masz race, pomysl i realizacja...

    dzieki!
    pozdrawiam
    marta

  • 4. Data: 2004-12-01 04:59:16
    Od: "exe the cute" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marta" napisał w wiadomości
    > czy ktos sie orientuje jak powinno wyglądac profesjonalne portrolio
    > architekta/absolwenta?

    tak (szybkie łącze): http://www.atelierps.xt.pl
    lub tak (modem): http://www.atelierps.home.pl

    Architekta. Co do "absolwenta"... hmmm... Będziesz potrzebować to pisz ;-]

    Pzdr
    Exe Very Cute