PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)

  • 21. Data: 2004-11-30 09:38:32
    Temat: Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    Greg napisał(a):

    Co innego jeśli mowa o dziekanacie mojej uczelni.
    Jeśli mam tam iść coś załatwić to mnie skręca ;-)

    Oj to prawda, nie znam dziekanatu (a studiowałem na 5 uczelniach) gdzie
    panie byłyby miłe... az się chce powiedziec "dziwkanat"

  • 22. Data: 2004-11-30 11:08:29
    Od: "Aganieshka" <n...@s...op.pl>

    W niusie cohf4q$81c$...@n...news.tpi.pl,
    emati raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:
    /cut/

    > Oj to prawda, nie znam dziekanatu (a studiowałem na 5 uczelniach)
    > gdzie panie byłyby miłe... az się chce powiedziec "dziwkanat"

    praca pan, o ktorych tu wspomniales chyba wrecz polega na byciu mila. w
    pewnym sensie i dosc specyficznie ale jednak o to chodzi. tak wiec imho
    mylisz pojecia;)

    pzdr, aga

    --
    Przez czternaście lat moje słowa były spowite słowami Matta, mój
    głos modulowany wedle jego głosu.(...) Obawiałam sie używać języka,

  • 23. Data: 2004-11-30 14:46:48
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Wiesz... po pierwsze 800zl za CMS to nie jest duzo. Prawde mowiac patrzac
    > na potrzebna wiedze, zakres jezykow i jeszcze jakies przygotowanie
    > graficzne, ktorego oczekiwales to malo.
    Umiejetnosc czytania ze zrozumieniem sie klania ;-))))) (Szkola podstawowa)
    Naklepales sporo - ale kompletnie nie na temat. Nie chodzilo o pisanie CMS.
    BTW - zauwazylem, ze to ostatnio dosc powszechne zjawisko: np. rozmawiam
    z kims, a ten ktos w polowie zdania przerywa slowami "Tak, wiem, znam to..."
    i dalej zaczyna swoj wywod - niestety, zwykle na zupelnie inny temat.

    Sztuka czytania ze zrozumieniem i sluchania, co ktos inny ma do powiedzenia,
    zanika...

    PiotrG

  • 24. Data: 2004-11-30 14:47:51
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Sadze, ze wiekszy odzew bylby, gdybys to wywiesila w akademiku

    Nastepny, ktory czyta tylko to, co mu pasuje ;-))))))
    Kolega Katanka pisal, ze nie jest kobieta.

    PiotrG

  • 25. Data: 2004-11-30 18:04:43
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-30, Waldemar "Jakec" Bulkowski <j...@B...tlen.pl> wrote:

    > Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy....
    Czy w/w ustawa reguluje również kwestie dostępności ofert złożonych
    przez normalnych pracodawców nie ubiegających się o jakiekolwiek
    dofinansowania czy zwroty kosztów?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Nie chwal systemu przed pierwszym padem
    /z pamiętnika administratora/

  • 26. Data: 2004-12-01 10:13:13
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    On Tue, 30 Nov 2004 18:04:43 +0000 (UTC), "Artur R. Czechowski"
    <a...@h...pl> wrote:

    >Czy w/w ustawa reguluje również kwestie dostępności ofert złożonych
    >przez normalnych pracodawców nie ubiegających się o jakiekolwiek
    >dofinansowania czy zwroty kosztów?

    Tak.

    4. Pośrednictwo pracy dla bezrobotnych i poszukujących pracy
    realizowane przez powiatowe i wojewódzkie urzędy pracy jest
    prowadzone nieodpłatnie, zgodnie z zasadami:
    3) równości - oznaczającej obowiązek udzielania wszystkim poszukującym
    pracy pomocy w znalezieniu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej
    bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, pochodzenie
    etniczne, narodowość, orientację seksualną, przekonania polityczne i
    wyznanie religijne lub przynależność związkową;
    4) jawności - oznaczającej, że każde wolne miejsce pracy zgłoszone
    do urzędu pracy jest podawane do wiadomości bezrobotnym i
    poszukującym pracy.

    Ale to nie znaczy, że dowiesz się o takiej ofercie wszystko. Bo
    pracodawca może sobie nie życzyć podawać np. jego adres - może mieć
    jakieś wymagania i tylko osobom je spełniającym można podac pełną
    ofertę....

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 27. Data: 2004-12-01 10:53:53
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-01, Waldemar "Jakec" Bulkowski <j...@B...tlen.pl> wrote:
    > Tak.
    [ciach szczegóły]

    Dzięki za wyjaśnienia. Rozjaśniły mi one ogólną sytuację, niemniej jednak
    wciąż przypadek Immony jestem skłonny traktować jako złą wolę biurw.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    windows jest jak Odie - głupi jak but, cały czas się uśmiecha, a linux jak
    Garfield - może i by coś zrobił, ale trzeba go najpierw do tego zmusić.