PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy za poroz. stron a urlop

  • 1. Data: 2004-11-28 18:48:37
    Temat: rozwiązanie umowy za poroz. stron a urlop
    Od: "ladies_view" <l...@p...onet.pl>

    Mam ponad 50 dni urlopu, z czego 26 dni za rok 2004. Chcę rozwiązać umowę
    (zawartą na czas nieokreślony) za porozumieniem stron.

    Załóżmy, ze taki wniosek składam 1 grudnia i proponuję rozwiązanie w dniu 5
    stycznia czy jakoś tak. Co z moim urlopem??? Nie chcę rzecz jasna już
    pracowac w grudniu, ale co z urlopem za rok 2003???

    pozdr.
    ladies_view

  • 2. Data: 2004-11-28 19:18:22
    Temat: Re: rozwiązanie umowy za poroz. stron a urlop
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "ladies_view" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stycznia czy jakoś tak. Co z moim urlopem??? Nie chcę rzecz jasna już
    > pracowac w grudniu, ale co z urlopem za rok 2003???

    Będzie się należał ekwiwalent za 2003 jak i za 2004r. oraz za 2005r.

    Michał

  • 3. Data: 2004-11-28 19:18:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 28 Nov 2004 19:48:37 +0100, "ladies_view"
    <l...@p...onet.pl> zakodował:

    >Załóżmy, ze taki wniosek składam 1 grudnia i proponuję rozwiązanie w dniu 5
    >stycznia czy jakoś tak. Co z moim urlopem??? Nie chcę rzecz jasna już
    >pracowac w grudniu, ale co z urlopem za rok 2003???

    Ustalasz to z pracodawcą, czy idziesz na urlop. Za niewykorzystaną
    część dostajesz ekwiwalent - nic nie przechodzi do następnego
    pracodawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-11-28 20:01:53
    Od: "ladies_view" <l...@p...onet.pl>

    dzięki za odpowiedzi!

    pozdr.