PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;) › Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Date: Mon, 29 Nov 2004 11:20:26 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-30.devs.futuro.pl

    Mon, 29 Nov 2004 07:59:25 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Artur R.
    Czechowski napisał(a):

    > A teraz przeczytaj jeszcze raz uważnie post Twojego przedpiścy.
    > Pisał on o tym, że potrzebuje człowieka do _zapełnienia_ treścią _gotowego_
    > już CMSa. 400PLN tygodniowo za półetatową robotę to jest bardzo miła sumka.
    > Gdyby przy tych samych stawkach pracował na cały etat zarobiłby więcej ode
    > mnie :)

    Dobra, to ja przepraszam. Chyba mnie juz na glowe leci przez to jak slucham
    o webmasterach co robia cale serwisy za 200zl.

    Fakt troche mi sie post rozlazl i popisalem nieco nie na temat takze.
    Przepraszam wszystkich co im czas niepotrzebnie zajalem moimi wywodami ;)

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl