PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak tlumaczycie powod zakonczenia pracy?

  • 1. Data: 2003-11-26 14:08:06
    Temat: Jak tlumaczycie powod zakonczenia pracy?
    Od: " Joasia" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam! Mam takie pytanie, jak tlumaczycie powod dlaczego nie pracujecie juz w
    poprzedniej firmie? Problemu nie ma jak sie samemu zrezygnowalo i tak, tez
    mozna tlumaczyc to. Ale najgorzej jak zostaliscie zwolnieni po okresie
    probnym za brak wynikow. Jasne jest dla mnie, to ze nikt nie chce trzymac
    osoby, ktora nie jest efektywna. Ale jak uwazacie, byc szczerym i przyznac
    sie czy cos sciemniac?
    Pozdrawiam Joasia

  • 2. Data: 2003-11-26 21:21:43
    Temat: Re: Jak tlumaczycie powod zakonczenia pracy?
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Użytkownik " Joasia" <j...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bq2c46$pra$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > osoby, ktora nie jest efektywna. Ale jak uwazacie, byc szczerym i przyznac

    ja staram się mówić prawdę, ale w sposób korzystny dla siebie. Jeżeli
    uważasz że nie możesz powiedzieć prawdy, to najsensowniejszym są "powody
    ekonomiczne". Reorganizacja firmy (w końcu nawet jak ciebie zwolnili i na
    stanowisko na którym pracowałaś powołują kogoś innego to też to dla firmy
    jest reorganizacja).
    Zresztą każdemu polecam nie roztkliwianie się nad przez i skupieniem się nad
    przyszłością. Nie jest tak ważne co było kiedyś jak to w jaki sposób możesz
    wpłynąć na jeszcze lepsze wyniki nowej firmy. I że nie wyobrażasz sobie
    lepszego miejsca do pracy niż to stanowisko i w tej firmie o które się
    właśnie ubiegasz

    pozdr
    gromax

  • 3. Data: 2003-11-26 23:46:20
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 26 Nov 2003 14:08:06 +0000 (UTC)
    " Joasia" <j...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > dla mnie, to ze nikt nie chce trzymac osoby, ktora nie jest efektywna.
    > Ale jak uwazacie, byc szczerym i przyznac sie czy cos sciemniac?

    ciezki przypadek. rzeczywiscie lepiej nie przyznawac sie, ze zostalo sie
    zwolnionym z powodu braku efektow.

    hm.... ja bym powiedziala cos w stylu:
    nastapil rozdzwiek miedzy moimi oczekiwaniami i oczekiwaniami
    pracodawcy.

    przygotowalabym sie na bardziej szczegolowe pytania i wymyslila w domu
    cala historie bardzo trzymajaca sie kupy.

    a nastepnym razem.. coz, nastepnym razem POSTARAJ SIE zeby nikt cie nie
    zwolnil z braku produktywnosci.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 4. Data: 2003-11-27 09:51:40
    Od: "Kudlaty" <N...@o...pl>

    sa tylko fakty i historie
    a w kazda historie i tak wierza musi byc odpowiednio barwna i rozbudowana