PracaGrupypl.praca.dyskusje › Policja, SG i SP

  • 1. Data: 2003-11-26 14:02:39
    Temat: Policja, SG i SP
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Czy maja az tak zle ? M.in.13, mundurowki, mozliwosc odejscia na emeryture
    po 15 latach, dodatki za bilety, za brak mieszkania itp.. Co o ich glodowych
    pensjach i protestach sadzicie?

    Adam

  • 2. Data: 2003-11-26 15:57:00
    Temat: Re: Policja, SG i SP
    Od: "P.Szpakowicz" <P...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy maja az tak zle ? M.in.13, mundurowki, mozliwosc odejscia na emeryture
    > po 15 latach, dodatki za bilety, za brak mieszkania itp.. Co o ich
    glodowych
    > pensjach i protestach sadzicie?

    tak ale ty pracujac w normalej firmie nie dostaniesz kulki w lep, prawda?

    a co do odchodzenia na emeryture po 15 latach to przeczytaj dokladnie na
    jakich zasadach...

    zreszta zawsze tak bylo ze nie mundurowi psioczyli na mundurowych za ich
    dodatkowe przywileje ale to juz inna historia...

    pozdrawiam
    SzpaQ

  • 3. Data: 2003-11-26 16:17:49
    Temat: Odp: Policja, SG i SP
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > glodowych
    > tak ale ty pracujac w normalej firmie nie dostaniesz kulki w lep, prawda?
    Mam taka nadzieje, a ona matka... :-) Poza tym wydaje mi sie, ze np,
    kierowca ma wieksze szanse zginac. Jesli chodzi o policjantow to jaki % ma
    szanse na ta kulke? Antki, patrolowka... jaki to % policjantow (a patrolowka
    jeszcze najmniej zarabia) Jakies statystyki masz?

    > a co do odchodzenia na emeryture po 15 latach to przeczytaj dokladnie na
    > jakich zasadach...
    na jakich?

    > zreszta zawsze tak bylo ze nie mundurowi psioczyli na mundurowych za ich
    > dodatkowe przywileje ale to juz inna historia...
    Ja psiocze na ich psioczenie !

  • 4. Data: 2003-11-27 07:56:51
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > Czy maja az tak zle ? M.in.13, mundurowki, mozliwosc odejscia na emeryture
    > po 15 latach, dodatki za bilety, za brak mieszkania itp.. Co o ich

    Jesli chodzi o prace w policji - no cóż wiaze sie to z niebezpieczenstwem -
    ale mimo wszystko - mundurowka to stabilizacja. Sam mam znajomego który
    ponad 10 lat prowadził sklep, nie szło mu za bardzo i wieku 32 lat poszedł
    pracować do policji - ze wzgledu na to, iż po 15 latach (majac 47 lat) juz
    bedzie na emeryturze.

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-11-27 09:08:42
    Od: "Gigabyte" <t...@p...fm>

    ale co to za emerytura praktycznie nic z tego nie masz zaledwie 40% zarobków
    a ponadto jak pracujesz w cywilu będąc mundurowym emerytem jeszcze odejmują
    ci jakis procent emerytury:)

    Nic dobrego
    Zeby miec normalna emeryture i tak musi przepracować ok 27 lat

    Tez jestem mundurowym:)

  • 6. Data: 2003-11-27 10:23:44
    Od: "Smok_Wawelski" <s...@o...pl>

> [...]
    > po 15 latach, dodatki za bilety, za brak mieszkania itp.. Co o ich glodowych

    Wiesz, tu jest Polska i tu sie narzeka. Nie maja tak zle,moja wspolokatorka
    pracuje w SG od pol roku, ma na reke 1500 zl, full innych dodatkow, jedzenie
    itp., w sumie rocznie srednia wyjdzie jej ok 2000, wiec czy to jest teraz
    powod do narzekan??
    Moi koledzy zarabiaja w policji od 1500 - 2200 plus tez mnostwo roznych
    dodatkow, darmowe przejazdy MPK, pociagami,darmowa kawa w mcdonaldzie, darmowe
    parkowanie w strefach, no i ile zaoszczedza na mandatach? ;-)
    SW