PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukac pracy przez internet ?(Informatycy)

  • 1. Data: 2005-01-26 17:58:55
    Temat: Jak szukac pracy przez internet ?(Informatycy)
    Od: "SimOne" <S...@o...pl>

    Jak szukac pracy przez intenet ?(obecnie nie mam czasu pukac od rzwi do
    drzwi, oraz mozliwosci - szukam pracy w innym miescie) Skonczylam w zeszlym
    rok studia (informatyka)i chce zmienic prace, prosze o wskazowki jak szukc
    pracy prze zinternet? Skad wziasc liste firm ? oraz adresy e-mail pod ktore
    wysylac oferty? Ogloszenia odpadaja nic ciekawego w nich nie moge odnalesc,
    a jak ju zcos jest to glownie wa-wa
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-26 20:28:03
    Temat: Re: Jak szukac pracy przez internet ?(Informatycy)
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [SimOne] - 2005-01-26 18:58:

    > Jak szukac pracy przez intenet ?(obecnie nie mam czasu pukac od rzwi do

    Nie uważasz, że to dziwne pytanie z klawiatury osoby mieniącej się
    informatykiem ?

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 3. Data: 2005-01-26 20:36:30
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Wed, 26 Jan 2005 21:28:03 +0100
    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote:

    > Nie uważasz, że to dziwne pytanie z klawiatury osoby mieniącej się
    > informatykiem ?

    iiii tam, mnie juz nic nie zdziwi ;-) a tak btw to kolega powinien
    zapytac 'jak efektywnie szukac' , a nie w ogole jak szukac i juz nikt
    by sie nie czepial :P

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 4. Data: 2005-01-26 20:39:03
    Od: Mikin <m...@v...pl>

    Pe.Ka napisał(a):
    > From: [SimOne] - 2005-01-26 18:58:

    > Nie uważasz, że to dziwne pytanie z klawiatury osoby mieniącej się
    > informatykiem ?

    :))))))))))

    mozna zadzownic do informacji i poprosic o liste numerow telefonow firm
    informatcyznych, pozniej zadzownic pod podane numery i zapytac o strone
    internetowa, nastepnie wejsc na strone znalezc link - kontakt i wysalc
    maila czy sa oferty pracy:)
    chyba najprostszy sposob, jezlei ktos zna prostszy bardzo prosze o info:)

  • 5. Data: 2005-01-26 20:42:40
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Wed, 26 Jan 2005 21:39:03 +0100
    Mikin <m...@v...pl> wrote:

    > chyba najprostszy sposob, jezlei ktos zna prostszy bardzo prosze o
    > info:)

    Zamiast zadzwonic do informacji, wejsc na ditel.com.pl lub pf.pl ;-)

    Bedzie prosciej, a co do skutecznosci calego sposobu to nie bede sie
    wypowiadal ;)

  • 6. Data: 2005-01-26 20:50:12
    Od: Mikin <m...@v...pl>

    Sławomir Kawała napisał(a):

    > Zamiast zadzwonic do informacji, wejsc na ditel.com.pl lub pf.pl ;-)
    >
    > Bedzie prosciej, a co do skutecznosci calego sposobu to nie bede sie
    > wypowiadal ;)

    a myslalem ze nie ma prostszego:)))))))))