PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukać pracy?

  • 1. Data: 2002-01-10 09:14:22
    Temat: Jak szukać pracy?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    jestem ze Śląska i szukam pracy i nie bardzo wiem, jak się za to
    zabrać. Przeglądałem Gazetę Wybiórczą, ale tam same ,,AAAAAAA
    oszustwa'' albo ,,Aaaaaaaaaa Oriflamy'' i nie ma nic konkretnego.
    Dzwoniłem po znanych mi firmach, też nie potrzebują pracowników.

    Czy macie jakiś sprawdzony sposób na poszukiwanie pracy?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-10 09:20:58
    Temat: Re: Jak szukać pracy?
    Od: "asiaozog" <a...@p...onet.pl>

    znajomości, znajomości i jeszcze raz znajomości

  • 3. Data: 2002-01-10 09:54:32
    Od: "Verven" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "asiaozog" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > znajomości, znajomości i jeszcze raz znajomości

    A czemu nie napiszesz: nie poddawac sie , nie poddawac sie, nie poddawac
    sie!!!!!

    Gerard Burnet

  • 4. Data: 2002-01-10 10:21:39
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > znajomości, znajomości i jeszcze raz znajomości

    juz o tym bylo ... to sie nazywa usprawiedliwianie wlasnego lenistwa. Nic
    nie robie, bo i tak sie nic nie da, nie mam znajomosci, wiec nie znajde - to
    po co szukac ? Lepiej lezec i narzekac ... A winni sa i tak [wstawic wedle
    ukierunkowania nienawisci]

    Rzygac sie chce, jak sie czyta takie rzeczy ...
    MM

  • 5. Data: 2002-01-10 11:26:25
    Od: ErkA <w...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 10:14:22 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy macie jaki? sprawdzony sposób na poszukiwanie pracy?

    Ja dB znalazlem prace przez intererek, juz druga praca z internetu (na
    etacie) ofcorz nie mialem zadnych plecow, tylko doswiadczenie...no i
    nawet szczytnych szkol nie pokonczylem, tylko sam siedzialem do nocy i
    sie uczylem, cos robilem itp itd, no i CV ma ponad 2 strony....
    czcionka 10 (wiem, ze to be i nudne, ale chyba musze napisa co
    potrafie).

    rafi

  • 6. Data: 2002-01-10 14:57:15
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dzwoniłem po znanych mi firmach, też nie potrzebują pracowników.
    >
    > Czy macie jakiś sprawdzony sposób na poszukiwanie pracy?

    Po pierwsze należy sobie uswiadomic, iz szukanie pracy to ciężka praca.
    Często dłuższa niż 8 godzin dziennie.
    Nie ukrywaj przed nikim, że szukasz pracy, niech wszyscy twoi znajomi o tym
    wiedzą.
    GW to nie wszystko, są przeciez likalne gazety, internet.
    Oprócz ogłoszeń postaraj sie odpowiedzieć sobie w jakich firmach chcesz
    pracować, sporządź listę adresową do nich i
    po prostu uderzaj.

    Dobre (chwytliwe) dokumenty to warunek konieczny, ale nie wystarczający.
    Znam przypadki ludzi, którzy mając swietne papiery odpadali w czasie
    rozmowy.
    Kilka z nich skorzystało z porad psychologa i sukces przyszedł sam.

    Dla podtrzymania powiem, że często aby znaleźć prace trzeba wysłać ok 200
    cv.
    Ile już wysłałeś???

    Powodzenia
    Quba

  • 7. Data: 2002-01-10 15:36:10
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    Zgadzam sie w 100%.
    Szukanie pracy to dluuugi process, czasem kilka miesiecy.
    Trzeba byc wytrwalym.
    I czasami potrzeba troche szczescia.

    powodzenia, m.

  • 8. Data: 2002-01-10 18:29:03
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    > Dla podtrzymania powiem, że często aby znaleźć prace trzeba wysłać ok 200
> [...]

    Nie koniecznie - wysłałem już około 220 w ciągu ostatnich 6 miesięcy.
    I pracy jeszcze nie mam.

    Piotr

  • 9. Data: 2002-01-11 10:01:57
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    Moze musisz podrasowac CV?
    Z CV typu "Urodzilem sie i koniec" to 2220 aplikacji nie wystarczy ;-))

  • 10. Data: 2002-01-11 17:32:31
    Od: "Okruch" <r...@k...pkobp.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    > Nie koniecznie - wysłałem już około 220 w ciągu ostatnich 6 miesięcy.
    > I pracy jeszcze nie mam.

    Może masz coś nie tak w tych CV?

    Okruch