PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać pracy? › Re: Jak szukać pracy?
    From: "kuba93" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak szukać pracy?
    Date: Thu, 10 Jan 2002 15:57:15 +0100

    > jestem ze Śląska i szukam pracy i nie bardzo wiem, jak się za to
    > zabrać. Przeglądałem Gazetę Wybiórczą, ale tam same ,,AAAAAAA
    > oszustwa'' albo ,,Aaaaaaaaaa Oriflamy'' i nie ma nic konkretnego.
    > Dzwoniłem po znanych mi firmach, też nie potrzebują pracowników.
    >
    > Czy macie jakiś sprawdzony sposób na poszukiwanie pracy?

    Po pierwsze należy sobie uswiadomic, iz szukanie pracy to ciężka praca.
    Często dłuższa niż 8 godzin dziennie.
    Nie ukrywaj przed nikim, że szukasz pracy, niech wszyscy twoi znajomi o tym
    wiedzą.
    GW to nie wszystko, są przeciez likalne gazety, internet.
    Oprócz ogłoszeń postaraj sie odpowiedzieć sobie w jakich firmach chcesz
    pracować, sporządź listę adresową do nich i
    po prostu uderzaj.

    Dobre (chwytliwe) dokumenty to warunek konieczny, ale nie wystarczający.
    Znam przypadki ludzi, którzy mając swietne papiery odpadali w czasie
    rozmowy.
    Kilka z nich skorzystało z porad psychologa i sukces przyszedł sam.

    Dla podtrzymania powiem, że często aby znaleźć prace trzeba wysłać ok 200
    cv.
    Ile już wysłałeś???

    Powodzenia
    Quba