PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukać pracy?

  • 21. Data: 2002-01-13 21:20:52
    Temat: Re: Jak szukać pracy?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "kraf101" <
    > Po przecztniu 1), jak ci się będzie chciało przeczytaj jeszcze 2) i 3).
    > Jak ci się nie będzie chciało wysyłaj następne 300 cv.

    Przeczytałem wszystkie i wyciągnąłem wnioski dla siebie. Podziękowałem Ci za
    pomoc. A wysyłał będę dalej. Bo niby czemu nie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2002-01-13 21:21:04
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Janusz Kesik" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nooo, ja bym nie miał oporów przed pójściem do pracy za taki pieniądz...

    ok, Twoja wola. Ja nie pójdę bo nie wychodząc z domu mogę zarobić 1000zł
    netto.

    Piotr

  • 23. Data: 2002-01-15 22:38:47
    Od: "parszywiec" <k...@w...de>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ciach

    > Popadasz w skrajności - to domena frustratów lub ludzi
    bardzo młodych (do
    > wyboru)
    > nikt nie mówi o 100%, a niezaprzeczalnym i przykrym jest
    fakt, że znajomości
    > pomagają znaleźć pracę choć nie są głównym sposobem :(
    >
    > pomijając już polemikę -
    > - Ustalenie gdzie, upór, konsekwencja, pewność siebie i
    .... NIEWIADOMA ilość
    > wysyłanych CV to najbardziej uczciwa droga do znalezienia
    pracy, nie mniej
    > jednak (odwracając sytuację) jeśli masz znajomości -
    wykorzystaj je :))

    choćby z i uczciwością miało to nie wiele wspólnego :)

    > pozdrawiam

    parszywiec

  • 24. Data: 2002-01-15 22:58:05
    Od: "parszywiec" <k...@w...de>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a1str9$fi6$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >

    > Przeczytałem wszystkie i wyciągnąłem wnioski dla siebie.
    Podziękowałem Ci za
    > pomoc. A wysyłał będę dalej. Bo niby czemu nie?

    No i nie podpisuj się przypadkiem na CV Tristan hrabia Alder
    tylko na pczątek np: specyjalista od systemów alarmowych
    firmy Yaschica, Motorolla, Simens, itp. Potem jak cię
    przyjmą i sie wykarzesz, to wtedy tak, ale ostrożnie, aby
    nie zagrozić Szefowi Firmy ;)

    parszywiec

  • 25. Data: 2002-01-16 11:30:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 10:20:58 +0100, "asiaozog"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >znajomo?ci, znajomo?ci i jeszcze raz znajomo?ci

    A skoro ja ich nie mam, to pozostaje sobie w łeb strzelić?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 27. Data: 2002-01-16 11:30:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 15:36:10 -0000, "Max"
    <M...@p...onet.pl> wrote:

    >Zgadzam sie w 100%.
    >Szukanie pracy to dluuugi process, czasem kilka miesiecy.
    >Trzeba byc wytrwalym.

    I wypasionym i owłosionym... Kilka miesięcy? A czynsz za co zapłacę, a
    jeść też czasami trzeba...

    >I czasami potrzeba troche szczescia.

    Nie mam go :-(

    Mam nadzieję, że jednak się jakoś uda wcześniej i nie przyjdzie mi
    głodować pod mostem.

  • 26. Data: 2002-01-16 11:30:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 15:57:15 +0100, "kuba93"
    <N...@p...onet.pl> wrote:

    >Po pierwsze nale?y sobie uswiadomic, iz szukanie pracy to ci??ka praca.
    >Cz?sto d?u?sza ni? 8 godzin dziennie.

    Ha! Trzeba mieć na to czas...

    >Oprócz og?osze? postaraj sie odpowiedzie? sobie w jakich firmach chcesz
    >pracowa?, sporz?d? list? adresow? do nich i
    >po prostu uderzaj.

    Z tym mam problem właśnie... Te, które mi pasują, są praktycznie
    niemożliwe do osiągnięcia (urzędy).

    >Kilka z nich skorzysta?o z porad psychologa i sukces przyszed? sam.

    :-)

    >Dla podtrzymania powiem, ?e cz?sto aby znale?? prace trzeba wys?a? ok 200
    >cv.Ile ju? wys?a?e????

    Na razie nic, bo szukam od niedawna i dzwonię na razie z pytaniem, czy
    nie potrzebują pracownika.

  • 28. Data: 2002-01-16 11:38:37
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > A skoro ja ich nie mam, to pozostaje sobie w łeb strzelić?

    Nie, są ważniejsze rzeczy za które możnaby ginąć ;) konkluzja, po dość obfitej
    wymianie poglądów, jest taka że nie posiadając znajomości musisz się bardziej
    starać niż ci co je posiadają i tyle ...

    pozdro

  • 29. Data: 2002-01-16 13:57:01
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    > I wypasionym i owłosionym... Kilka miesięcy? A czynsz za co zapłacę, a
    > jeść też czasami trzeba...
    > Mam nadzieję, że jednak się jakoś uda wcześniej i nie przyjdzie mi
    > głodować pod mostem.
    Sugeruje jakies dorywcze zajecie, nie koniecznie w zawodzie, po to by
    przezyc
    i intensywne poszukiwania...

  • 30. Data: 2002-01-18 00:00:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jan 2002 23:58:05 +0100, "parszywiec" <k...@w...de>
    wrote:

    >No i nie podpisuj si? przypadkiem na CV Tristan hrabia Alder
    >tylko na pcz?tek np: specyjalista od systemów alarmowych
    >firmy Yaschica, Motorolla, Simens, itp. Potem jak ci?
    >przyjm? i sie wykarzesz, to wtedy tak, ale ostro?nie, aby
    >nie zagrozi? Szefowi Firmy ;)

    Czemu moje szacowne nazwisko Piotrowi podsuwasz. Oczywiście, że się
    tak nie ma podpisywać, bo to już zajęte :-)