PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Date: Sun, 1 Mar 2009 19:01:20 +0100

    W wiadomości news:slrngqkprc.d8l.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Poprzez oszustwa?
    Oszustwo to trzeba udowonić. Czytałeś w ilu przypadkach się udaje.
    Czytałeś - gość odstawia leki (jego sprawa, nie?), podnosi mu się ciśnienie,
    lekarz daje zwolnienie.
    A jakby zjadł kilka surowych ziemniaków (wolno mu, prawda? może lubi) i
    dostał czerwonki to co? Oszust?

    > Co najwyżej odsuwanie w czasie tego,
    > co i tak nastąpi.
    Też czytałeś - lepiej mieć kasę przez te kilka miesiecy niż jej nie mieć, to
    chyba oczywiste.
    A i czasu na szukanie rozwiązań sporo więcej.

    > W czasie tego "chorobowego" to inni
    > zapierdalają za tych oszustów.
    Nieprawda i nie całkiem. Oni są ubezpieczeni. Pierwsze coś ok. 32 dni płaci
    pracodawca, potem zakład ubezpieczeń, w końcu płacił składki.

    > Zaiste "walka o byt".
    No właśnie, właśnie. Pracodawca też walczy o byt wywalając pracowników i w
    ogóle się nad ich losem nie zastanawia. W walce o byt, czyli o najważniejszą
    rzecz, sięga się po różne rodzaje broni, byle skuteczne.

    > I uważasz, że lepsza jest sytuacja w której wszyscy tracą
    > pracę z powodu garstki oszustów?
    Lepsza dla kogo?
    Dla łajdaka wyrzucającego człowieka jak niepotrzebne narzędzie?
    Czy dla tych świń co się jeszcze chwilę być może utrzymają ciesząc się, że
    jeszcze nie na nich kark spadł topór, nie przejmując się co z tymi już
    odstrzelonymi?
    Też się jest kim przejmować...

    > Można walczyć o byt ale nie
    > doprowadzając do upadku firmy i ciągnąć za sobą większe
    > ilości osób. Takie coś to nie walka o byt tylko ordynarne
    > oszustwo, bo na takim postępowaniu długoterminowo nie
    > zyskuje nikt. Ani pracownik, ani pracodawca, ani podatnicy
    > którzy płacą potem podatki / składki na takich oszustów.
    Tania i jednostronna demagogia oraz brak logiki tu wyziera.
    Można walczyć o byt wszelkimi sposobami, takie są reguły walki o byt.
    A wolno wg ciebie walczyć o byt pozbawiając kogoś źródła dochodu (oraz jego
    rodzinę) aby samemu przetrwać, mój drogi Kali?

    --
    Jotte