PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-01 21:44:21
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:w6tedn8sko7u.dlg@oldfield.org.pl Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > Dlaczego nie ja?
    A dlaczego ty?
    Co ty jesteś?

    > Ten, kto wywołuje z premedytacją lub symuluje stan chorobowy w celu
    > wprowadzenia w błąd lekarza i otrzymania zwolnienia, czyli nienaleznego
    > świadczenia jest jak najbradziej oszustem.
    To wszystko trzeba udowodnić, a nie pieprzyć bez sensu.
    Zjem sobie zapleśniałą bułkę i niech mi kto udowodni, że zatrułem się
    celowo.
    A w ogóle to podstawę prawną proszę.

    > Żadna kuriozalna - liczy się cel.
    To też trzeba udowodnić.
    Mógł zapomnieć.

    > Tak. Zrobił to celowo.
    Dowód tej celowości poproszę.

    > Jeśli zrobi to celowo - tak.
    I tu dowód proszę.

    > Tym samym - zależy od celu.
    Ta dyskusja nie ma sensu. Każdy wie, że palenie szkodzi. Palenie zatem jest
    celowym działaniem zmierzającym do uzyskania zwolnienia chorobowego i
    wyłudzenia świadczeń medycznych. Ćpanie też.

    Co do meritum. Człowieka walczącego o byt gówno te wszystkie dywagacje
    obchodzą, on robi to, co trzeba żeby było skutecznie. Czytający ze
    zrozumieniem wskazany przeze mnie artykuł mogli to łatwo zauważyć przecież.

    --
    Jotte