PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-01 22:39:09
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 1, 11:26 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Albo tak cwany, że na takiego durnia jak ty wystarczy.

    Cwany? Tak samo "cwany" jak pracodawca, który uspokaja załogę, że
    firma ma się dobrze i redukcja nie nadejdzie. Tylko po to, by "mniej
    cwani" się uspokoili, nie pouciekali na L4 i żeby mógł im w
    odpowiednim momencie dać wypowiedzenia.

    W końcu kto mu udowodni, że gdy to mówił, planował zwolnienia?
    Wszystko zgodnie z prawem i bardzo cwane, czyż nie?

    --
    mihau