PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy › Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
  • Data: 2003-09-07 10:52:56
    Temat: Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
    Od: w...@g...pl (WOJSAL) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny(a) Pawel Lewandowski napisal(a) Sat, 6 Sep 2003 20:51:07 +0200:
    >Obawiam sie ze to jest normalne, jako ze Twoj brat zniszczyl wlasnosc firmy,
    >niwazne jak dobrym pracownikiem zawsze byl. Narazil firme na dodatkowe,
    >nieprzewidziane koszty przez swoja nieodpowiedzialnosc - to zadne
    >wytlumaczenie, ze pracowal na prosbe kolegi albo ze pomylil wozki. Do jego
    >obowiazkow nalezy prowadzenie wozka w taki sosob zeby nie spowodowac krzywdy
    >nikomu i niczemu. Nie dopelnil swoich obowiazkow.

    Brat popelnil blad - nie da sie ukryc. Ale co da firmie,
    jakie korzysci da wywalenie go z pracy. Wywalic mozna kogos,
    kto premedytacja cos niszczy, albo zniszczyl i jest dumny
    z siebie.
    Mysle ze dyrektor popelnil tu blad. Nic nie osiagnal korzystnego
    dla firmy, a zrazil do siebie czlowieka i chyba go skrzywdzil
    (brat dzialal w dobrej wierze).
    Zaloze sie natomiast, ze dyrektor niewiele zrobil ... by
    uniknac podobnych przypadkow w przyszlosci. A przeciez az
    sie prosi, by zadzialal tu zapobiegawczo (no i korygujaco rowniez).
    Ludzi ktorzy dzialaj emocjonalnie nie stac na decyzje
    zdroworozsadkowe, pozbawione emocji.

    Jesli mialby kogos karac to raczej tego kolege (choc i to
    wymagaloby zbadania sprawy).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)