PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy › Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
  • Data: 2003-09-07 21:42:08
    Temat: Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grzesiek" <p...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:bpN6b.198304$2k4.2248386@news.chello.at...

    > To chyba wazny glos w dyskusji, pracodawca byc moze wogole nie widzi, zle
    > zaprojektowanych drzwi. Tym bardziej w firmie gdzie goruje pospiech oraz
    > czesto zmienia sie rodzaje wozkow, jest to bardzo wazna sprawa. Byc moze w
    > ogole sie nad tym nie zastanawial.

    Niech porozmawia z przelozonymi logistyka/magazyn. Jesli sie wstawia za nim
    do szefa to przynajmniej sposob rozwiazania umowy moze wynegocjowac mniej
    bolesny. Poniedzialek, szefowi firmy juz moglo minac i moze bardziej
    "ludzko" spojzec na sprawe. Wystarczajaca kara bedzie, jesli po okresie
    probnym nie podpisze umowy...a moze i z tym sie rozmysli, jesli porozmawia
    na spokojnie z winowajca i jego przelozonymi (jesli faktycznie beda chcieli
    go poprzec).

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##