PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy › Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
  • Data: 2003-09-08 20:50:26
    Temat: Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
    Od: w...@g...pl (WOJSAL) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny(a) krzysztofsf napisal(a) Sun, 7 Sep 2003 22:26:03 +0200:
    >Moze to juz ktoras z rzedu brama poszla w ten sposob w tym roku i facet "nie
    >zdzierzyl"?

    Tylko czy zwalniajac pracownika, solidnego (mimo wypadku),
    kolezenskiego, chetnego do pracy - czy w ten sposb naprawi
    brame? Czy zwolnienie takiego pracownika (ktory popelnil
    blad), wzmacnia zaklad pracy czy oslabia?

    Poza tym jest kwestia odpowiedzialnosci za brame.
    Czy na pewno winnym jest pracownik? A moze jest tam
    zla organizacja pracy? Jesli by kolejna brama wyleciala,
    tzn. ze dyrektor nie bardzo panuje nad sytuacja.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)