PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy › Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
    From: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
    Date: Sat, 6 Sep 2003 21:33:35 +0200

    Użytkownik "grzesiek" <p...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:lbq6b.168818$2k4.1934593@news.chello.at...

    > Użytkownik "Pawel Lewandowski" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeslil chodzi o brame to pracodawca powiedzial, ze koszty naprawy zaostana
    > pokryte z ubezpieczenia. Ale dalej ponowie swoje pytanie, czy pracodawca
    > mial prawo, az tak surowo go ukarac, wydajac mu zwolnienie dyscyplinarne.
    > Ja osobiscie pracuje w firmie gdzie tez (ale bradzo, bardzo sporadycznie)
    > zdarzaja sie wypadki przy pracy i za to nie wyrzuca sie ludzi z pracy,
    > wazniejszy nierzadko jest stosunke pracownika do pracy. Inna kwestia, nie
    > podlegajaca dyskusji, bylby fakt, gdyby byl pod wplywem alkoholu, to w
> [...]
    oczywiście oprócz bramy, czy futryny), dlatego jest to wyrządzenie szkody
    materialnej na rzecz pracodawcy, a tutaj jako poszkodowany może nawet żądać
    zadośćuczynienia i pokrycia kosztów naprawy. Brat miał pecha, Ale pracodawca
    i tak postąpił uczciwie pokrywając stratę z ubezpieczenia. Fakt, że w
    stosunku do brata postąpił surpwo, ale niestety miał takie prawo.
    Majgocha