PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy › Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
  • Data: 2003-09-06 19:02:41
    Temat: Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
    Od: "grzesiek" <p...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Lewandowski" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bjdabb$eao$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej, ale prawdopodobnie zostal
    > zwolniony legalnie. Nie piszesz nic o naleznosci za brame/futryne - jesli
    > nie zostal nia obciazony tylko sie cieszyc.

    Jeslil chodzi o brame to pracodawca powiedzial, ze koszty naprawy zaostana
    pokryte z ubezpieczenia. Ale dalej ponowie swoje pytanie, czy pracodawca
    mial prawo, az tak surowo go ukarac, wydajac mu zwolnienie dyscyplinarne.
    Ja osobiscie pracuje w firmie gdzie tez (ale bradzo, bardzo sporadycznie)
    zdarzaja sie wypadki przy pracy i za to nie wyrzuca sie ludzi z pracy,
    wazniejszy nierzadko jest stosunke pracownika do pracy. Inna kwestia, nie
    podlegajaca dyskusji, bylby fakt, gdyby byl pod wplywem alkoholu, to w takim
    przypadku nawet bym go nie bronil.

    Pozdr
    Grzesiek