PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podwyżka za mgr inż. ??? › Re: Jak podwyżka za mgr inż. ???
  • Data: 2004-10-29 07:46:17
    Temat: Re: Jak podwyżka za mgr inż. ???
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W pewnym sensie PRL bardzo dobrze funkcjonuje jeszcze w wielu
    > instytucjach państwowych.
    >
    > W przypadku nauczycieli faktycznie stawka jest wyższa, jeśli ma się
    > wykształcenie wyższe.

    To, ze nauczyciel z mgr zarabia wiecej niz nauczyciel bez mgr (jesli
    tacy wogule jeszcze są - czego nie wiem) to chyba nie jest wina dobrego
    funkcjonowania PRL-u w instytucji. W firmach prywatnych wlasciciel
    ustala siatke plac - jesli uwaza, ze mgr powinien zarabiac wiecej to
    daje mu podwyzke. W szkolach ministerstwo edukacji ustala siatke plac
    (jako iz jest swoistym wlascicielem wszystkich szkol) i ustalilo, ze mgr
    ma miec wiecej (i dobrze).
    PRL funkcjonuje przede wszystkim w glowach ludzi. Zarowno tych co pytaja
    o przepisy gwarantujace podwyzke za mgr, jak i tych co w kazdym
    przejawie dzialalnosci instytucji dostrzegaja przejawy PRLu.

    Pozdrawiam
    T.