PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odpowiadacie na "trudne pytania"?? › Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Date: Thu, 28 Sep 2006 20:52:37 +0200

    W wiadomości news:efh2ni$rep$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > jesli mozesz to napisz co masz na mysli piszac "gdzies indziej"
    Np. administracja publiczna, urzędy państwowe, organizacje i struktury
    samorządowe, organizacje non-profit (np. fundacje, stowarzyszenia),
    szkolnictwo itd.

    > czy masz jakas konkretna rade w tej sytuacji
    Czy to jest pytanie? Jeśli tak, to muszę odpowiedzieć pytaniem - radę na co?

    > masz racje wiekszosc szuka pracy w w/w sposob
    W każdym razie sądząc po tej grupie i paru różnych forach, na które kiedyś
    zaglądałem. Choć z drugiej strony biorę pod uwagę, że my - użytkownicy
    takich wirtualnych miejsc nie stanowimy grupy reprezentatywnej w odniesieniu
    do społeczeństwa, a wręcz przeciwnie.

    > mozna nie miotac sie w tlumie jak to ladnie okresliles
    > ale czy masz cos konkretnego na mysli
    Czy to jest pytanie? Jeśli tak, to odpowiedź brzmi - owszem, zazwyczaj mam
    coś konkretnego na myśli.

    Jotte