PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak obliczyć wynagrodzenie netto?

  • 1. Data: 2008-08-01 07:14:07
    Temat: Jak obliczyć wynagrodzenie netto?
    Od: j...@g...com

    Szanowni forumowicze,

    Mam takie pytanie: dostałem propozycję pracy: umowa o pracę 1000pln
    brutto + miesięcznie dodatkowo pracodawca ma mi opłacać ubezpieczenie
    zdrowotne z funduszem kapitałowym w wysokości 400 pln.
    I teraz sedno: jakie będę mieć netto zasadniczej? Czy z zasadniczej
    będzie pobierany jakiś podatek za to dodatkowe ubezpieczenie 800pln?

    Mam nadzieję, że wytłumaczyłem sytuację jasno (podane kwoty są kwotami
    przykładowymi więc bez uszczypliwych komentarzy :) )

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-01 08:12:34
    Temat: Re: Jak obliczyć wynagrodzenie netto?
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    j...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Mam nadzieję, że wytłumaczyłem sytuację jasno (podane kwoty są kwotami
    > przykładowymi więc bez uszczypliwych komentarzy :) )

    Google:
    http://www.google.pl/search?q=kalkulator+netto+brutt
    o&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:offic
    ial&client=firefox-a

    I sobie cos wybierz. Te dodatkowe 400 sie nie licza dla kalkulatora - to
    jest dodatkowa kasa (taki rodzaj premii, jak np karnet na basen itp)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-08-01 21:20:32
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Maverick" <k...@N...pl> wrote in message
> [...]
    > I sobie cos wybierz. Te dodatkowe 400 sie nie licza dla kalkulatora - to
    > jest dodatkowa kasa (taki rodzaj premii, jak np karnet na basen itp)

    Ubezpieczenie to dodatkowe świadczenie i powinno zostać co najmniej
    opodatkowane podatkiem dochodowym, a pewnie i ozusowane. Podałbym więc w
    kalkulatorze umowne 1400 brutto i od wyliczonego netto odjął 400 - wynik to
    kwota, która powinna wpływać na konto.

  • 4. Data: 2010-02-08 11:03:33
    Od: "justa321" <tomekjustyna@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    Wpisz do kalkulatora http://www.gunther.com.pl/wyn.php i wyjdzie netto.