PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak obliczyć emerytur.

  • 1. Data: 2011-02-24 15:40:18
    Temat: Jak obliczyć emerytur.
    Od: Rad <r...@o...pl>

    Witam serdecznie.
    Dostałem z ZUSu "Informację o stanie konta ubezpieczonego w Zakładzie
    Ubezpieczeń Społecznych według stanu na dzień 31 grudnia 2009r"

    Mogę sobie hipotetycznie obliczyć jaką bym dostawał na dzień dzisiejszy
    emeryturę jeżeli (około):
    - Zwaloryzowane składki na ubezpieczenia to: 100 000 zł
    - Zwaloryzowany kapitał początkowy to: 0 zł
    - Składki na OFE: 30 000 zł

    Jak to się oblicza?
    Jest w sieci jakiś kalkulator?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-24 17:56:10
    Temat: Re: Jak obliczyć emerytur.
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    zajrzyj tutaj
    http://www.mojaemerytura.zus.pl/Default.asp?id=3

    pozdrawiam
    J.Borowski

  • 3. Data: 2011-02-25 07:19:38
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > emeryturę jeżeli (około):
    > - Zwaloryzowane składki na ubezpieczenia to: 100 000 zł
    > - Zwaloryzowany kapitał początkowy to: 0 zł

    610 PLN z ZUS, 185 PLN z OFE

    pozdr