PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o pomoc w wyliczniu dni urlopu wypoczynkowego

  • 1. Data: 2011-02-14 16:50:13
    Temat: Prośba o pomoc w wyliczniu dni urlopu wypoczynkowego
    Od: Adam <tooposh@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Proszę o pomoc w wyliczeniu ile mam dni urlopu wypoczynkowego za 2010
    i 2011 r. Pracuję w zakładzie pracy od 11 października 2010. Mam
    ukończone 5 letnie studia i staż pracy ogółem 4,7 lat.

    Proszę o pomoc w tej sprawie. Według mnie mój urlop wypoczynkowy za
    2010 r. to 7 dni, a za 2011 r. 26 dni. Jeśli jestem w błędzie, to
    proszę mnie poprawić.

    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2011-02-14 16:57:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-14, Adam <tooposh@[usunto]> wrote:
> [...]
    > i 2011 r. Pracuję w zakładzie pracy od 11 października 2010. Mam
    > ukończone 5 letnie studia i staż pracy ogółem 4,7 lat.

    A wcześniej w październiku 2010 pracowałeś?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl