PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT 37 brak miejsca na numer konta

  • 1. Data: 2011-02-16 08:14:24
    Temat: PIT 37 brak miejsca na numer konta
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    co się stało z miejscem na numer konta do zwrotu za internet?
    jak teraz odbywa się zwrot kasy za internet?

  • 2. Data: 2011-02-16 08:20:25
    Temat: Re: PIT 37 brak miejsca na numer konta
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > co się stało z miejscem na numer konta do zwrotu za internet?
    > jak teraz odbywa się zwrot kasy za internet?

    Takie rzeczy podajesz w formularzu 3 (jeśli dobrze pamiętam)...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2011-02-16 09:08:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 09:20, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Takie rzeczy podajesz w formularzu 3 (jeśli dobrze pamiętam)...

    nip-3.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-02-16 10:27:05
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.02.2011 09:14, identifikator: 20040501 pisze:
    > co się stało z miejscem na numer konta do zwrotu za internet?
    > jak teraz odbywa się zwrot kasy za internet?

    Nic się nie stało.
    Ostatnio go też tam nie było. Jak już koledzy napisali podaje się to na
    nip-3. Jeżeli zrobiłeś to w zeszłym roku, czy kiedyś tam wcześniej, to
    teraz już nie musisz, chyba że chcesz zmienić konto, na które mają
    przyjść pieniądze.

  • 5. Data: 2011-02-16 10:53:39
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nic się nie stało.

    to znaczy mam zassać z internetu Pit-3 i dołączyć go do mojego?
    używam http://pit.dobry.pl nie ma w nim Pit-3, więc jak się dołącza ręcznie?

  • 6. Data: 2011-02-16 10:59:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale napewno Pit-3?
    pit 3 to to:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/pit_2004/pit_3.pdf
    coś tam dla bezrobotnych...

  • 7. Data: 2011-02-16 11:00:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]

    nip-3 - Liwiusz uściślił... Ja pamiętałem tylko,że coś z 3....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2011-02-16 11:24:45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > nip-3 - Liwiusz uściślił... Ja pamiętałem tylko,że coś z 3....

    a sory, dzięki,
    istnieje jakaś procedura składania, czy można doczepić do Pita?

  • 9. Data: 2011-02-16 12:06:22
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > a sory, dzięki,
    > istnieje jakaś procedura składania, czy można doczepić do Pita?

    z dowodem osobiście do okienka musisz.

    Lemat

  • 10. Data: 2011-02-16 13:12:29
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.02.2011 13:06, Lemat pisze:

    > z dowodem osobiście do okienka musisz.

    eee ani z dowodem, ani osobiście, co wydaje mi się dość dziwne teraz...
    Jako że rozliczam się wraz z żoną, do zeszłego tygodnia to numer jej
    starego konta był w zdefiniowany w urzędzie. Jako że z tego konta nie
    korzystamy postanowiłem zmienić na aktualne. Złożyłem rezygnacje z konta
    żony, na druczku żona się podpisała, ale to ja sam osobiście składałem
    druczek. Na drugim druczku był podany mój nr konta. Żadnego dowodu nie
    pokazywałem.