PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak nie zostać wyrzuconym z pracy?!!!

  • 11. Data: 2003-06-18 06:13:09
    Temat: Re: Jak nie zostać wyrzuconym z pracy?!!!
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bcnp67$pu4$1@news.onet.pl...

    > p.s. Podpisuj posty.
    >
    > FX

    Po co jezeli to nie miałoby byc nazwisko?

  • 12. Data: 2003-06-18 09:05:43
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Zajebista rada ciekawe czy stosujesz ją w praktyce

  • 13. Data: 2003-06-18 09:20:41
    Temat: Odp: Jak nie zostać wyrzuconym z pracy?!!!
    Od: "Lupin" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kadry Logos" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy macie pomysły, jakie? sprawdzone zachowania, triki,
    > itp, cokolwiek, co pomogłoby mi utrzymac się w pracy!
    > Rozumiem, że brzmi to dramatycznie, ale pracuję w bankowo?ci,
    > gdzie ciagle s? redukcje i po prostu zwyczajnie szukam wskazówek.
    > Mam 34 lata i jestem nie tylko pod presj? przełożonych, którzy
    > chc? wyników, ale młodsi pracownicy sa coraz bardziej agresywni
    > w walce o awans i uznanie.

    Stary - to jest wojna. Albo ty, albo oni. Jesli nie mozesz wykazac,
    że jestes lepszy i bardziej potrzebny w firmie niz oni wszyscy
    razem wzieci to kazda metoda sluzaca do zdyskredytowania ich
    osiagniec w oczach przelozonych jest dobra.
    No wiesz - klamliwe plotki, oskarzenia za plecami, donosy...
    Walka o utrzymanie sie w pracy moze byc rownoznaczna z walką
    o przezycie - w musl zasady: nie pracujesz - nie jesz
    (bo nie masz za co).

    > A więc poradzcie, co robić, żeby ominęła mnie redukcja!!!!

    Normalnie - jak na wojnie. Rozpoznaj teren - zlokalizuj jednostki,
    ktore moga stanowic dla Ciebie zagrozenie (pracownikow lepszych
    lub bardziej agresywnych od Ciebie) a nastepnie probuj je eliminowac.
    Nie miej wyrzutow sumienia - pamietaj ze oni beda probowali zrobic
    to samo z toba.

    Albo zrob jak ja - znajdz sobie inne, spokojniejsze srodowsko pracy.

    Powodznia
    Lupin

  • 14. Data: 2003-06-18 09:33:58
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kadry Logos" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy macie pomysły, jakieś sprawdzone zachowania, triki,
    Powiedz ze jestes gejem;))
    Ogladaliscie 'Plotke'? Tam zadzialalo:)
    /p

  • 15. Data: 2003-06-18 09:40:14
    Od: f...@p...onet.pl

    > Po co jezeli to nie miałoby byc nazwisko?

    Bo tak nakazują najśwętsze przykazania :-)

    FX

  • 16. Data: 2003-06-18 10:10:50
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Słyszałeś kiedyś o działaniu zespołowym ?
    Niekiedy jest wymagane przez pracodawcę.
    A każdy kij ma dwa końce.
    Donieś na 5 oni pojedyńczo doniosą na Ciebie i papa praco.
    Szczury szczury widzę szczury
    oj stary nie tędy droga.
    Nie chciałbym z Toba pracować skoro zamiast podnosić kwalifikacje rozsiewasz
    kłamliwe plotki o lepszych od siebie
    :(

  • 17. Data: 2003-06-18 11:59:09
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > No wiesz - klamliwe plotki, oskarzenia za plecami, donosy...
    > Walka o utrzymanie sie w pracy moze byc rownoznaczna z walką
    > o przezycie - w musl zasady: nie pracujesz - nie jesz
    > (bo nie masz za co).

    Mam koleżankę, która pracuje w sądzie. Jest ona właśnie w ten sposób
    traktowana przez stare baby, bo to zazdroszczą, że jest po studiach i boją
    się chyba o swoje stołki.
    Co drugi dzień wraca zapłakana z roboty. Mówi, że już nie może wytrzymać.
    Stara się jak może, odwala robotę z innych, a dostaje tylko ciągle
    upomnienia i dziwne insynuacje w stylu "Pani Aniu, pani wie, że ja wystawię
    pani opinię, prawda?". Ja już nie raz jej mówiłem, aby udała się do sądu
    pracy, bo tylko w ten sposób może coś zdziałać. Te stare baby chyba za cel
    wybrały sobie, że spowodują, że wyleci z roboty.

> [...]
    > lub bardziej agresywnych od Ciebie) a nastepnie probuj je eliminowac.
    > Nie miej wyrzutow sumienia - pamietaj ze oni beda probowali zrobic

    Ja jeszcze studiuję, ale mam nadzieję, że w przyszłej pracy znajdę
    przyjaciół, że będę mógł się z nimi spotykać przy browarku po robocie,
    wspólne wyjazdy, itp. Jeśli sam postępujesz w ten sposób co napisałeś, to
    współczuję Ci, bo pewnie jestś baaaaardzo nielubiany w firmie.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia