PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukac pracy sezonowej za granica (we Francji)

  • 1. Data: 2003-06-17 16:20:51
    Temat: jak szukac pracy sezonowej za granica (we Francji)
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam,

    mam mozliwosc wyjazdu do Francji na wakacje. Od lipca do, no, powiedzmy
    polowy wrzesnia. Zakwaterowanie i jedzenie mam zapewnione, wiec raczej na
    pewno tam pojade. Ale chcialem ten pobyt wykorzystac nie tylko do siedzenia
    i czytania francuskich gazet, ale moze udaloby sie cos zarobic. Jak szukac
    pracy tam? Pojsc popytac sie w knajpach czy kogos nie potrzebuja? Czytac
    lokalne gazety? Macie jakies sposoby, pomysly? Przeciez praca sama do mnie
    nie przyjdzie. A moze powinienem szukac juz tu?

    dzieki, pozdrawiam

    PS tak, wiem ze w Niemczech moze latwiej, ze Szwecja, ze jagody, maliny itp,
    ale ja moge jechac akurat do Francji (Alzacja, Normandia - Flers lub Region
    Centralny - Orlean)

    Kwik