PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak Lidl rekrutuje w Lodzi

  • 1. Data: 2005-03-16 20:49:52
    Temat: Jak Lidl rekrutuje w Lodzi
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Ot taka ciekawostka - przynajmniej dla mnie, bo z taką metodą rekrutacji się
    jeszcze nie spotkałam. Znalazłam (tak jak i wszyscy sąsiedzi) w skrzynce na
    listy ulotkę Lidla, która o dziwo nie reklamuje sklepu, ale jest ankietą
    personalną dla potencjalnego pracownika. A4, "szukamy pracowników sklepu w
    Łodzi", po drugiej stronie zgłoszenie:))
    No żeby aż tak się ścigać po pracownika?;))

    pzdr,
    Aga

  • 2. Data: 2005-03-16 21:02:55
    Temat: Re: Jak Lidl rekrutuje w Lodzi
    Od: "Macios" <p...@e...com.pl.NOSPAM>

    aga.p wrote:
> [...]
    > pracownika. A4, "szukamy pracowników sklepu w Łodzi", po drugiej
    > stronie zgłoszenie:))
    > No żeby aż tak się ścigać po pracownika?;))

    hmm - skoro markety maja problemy ze znalezieniem pracownikow, to moze jest
    to oznaka ze nasz rynek pracy normalnieje. To naprawde daje do myslenia i to
    w pozytywnym tego slowa znaczeniu.

  • 3. Data: 2005-03-17 17:57:46
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Macios" napisał w wiadomości
    > hmm - skoro markety maja problemy ze znalezieniem pracownikow, to moze
    jest
    > to oznaka ze nasz rynek pracy normalnieje. To naprawde daje do myslenia i
    > w pozytywnym tego slowa znaczeniu.

    Rety, to jest zaraźliwe! Dzisiaj rekrutuje Provident:))

    pzdr,
    Aga

  • 4. Data: 2005-03-17 20:25:13
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Wed, 16 Mar 2005 21:49:52 +0100, aga.p wrote:

> [...]
    > listy ulotkę Lidla, która o dziwo nie reklamuje sklepu, ale jest ankietą

    To jest bardzo szczwana forma reklamy, a nie żadne szukanie pracownika.
    Chodzi w tym o to aby wyrobić "świadomość marki" u potencjalnego klienta
    - a marka stanowi zazwyczaj dużo większy potencjał niż najlepszy
    produkt.

    Rygel

  • 5. Data: 2005-03-19 14:00:45
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    aga.p wrote:

    > Rety, to jest zaraźliwe! Dzisiaj rekrutuje Provident:))

    moze po prostu to sposob dzialania pewnej agencji reklamowej;
    zarowno lidl jak i provident mogli skorzystac z jej uslug i
    teraz maja podobna kampanie reklamowa;

    adas;