PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja tu czegoś nie rozumie

  • 31. Data: 2005-01-25 12:02:40
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Tomasz Brzeziński, a któżby!) wyklepał:

    > Użytkownik "Mo" <l...@g...nie-smiec> napisał w wiadomości

    > Albo -> Lub.

    No i? Miałeś na myśli, że 'albo' i 'lub' to spójniki wykluczające, a
    powinnam była użyć łączącego? Czy to nie do mnie? :-o

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 32. Data: 2005-01-25 12:09:25
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Ktoś (Tomasz Brzeziński, a któżby!) wyklepał:

    > No i? Miałeś na myśli, że 'albo' i 'lub' to spójniki wykluczające, a
    > powinnam była użyć łączącego? Czy to nie do mnie? :-o

    Blisko. "Albo" w logice interpretuje się jako "dokładnie jedno zdanie
    składowe jest prawdziwe", "lub" jako "_co najmniej_ jedno jest prawdziwe".
    Złosliwie proponuję tę drugą wersję.

    Sigurd

  • 33. Data: 2005-01-25 12:15:30
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (futszaK, a któżby!) wyklepał:

    > nie mieć w czymś predyspozycji nie znaczy mieć 2 lewe ręce do
    > wszystkiego i marzyć o pracy za 600zł

    No więc właśnie, a jak ktoś ma predyspozycje na górnika, dyrygenta czy
    archeologa, ze już zacytuję tylko przykłady wymienione w wątku?? Dociera
    do Ciebie, że nie wszyscy mają talenty dochodowe?? Więc nie mów, że
    siedzą z założonymi rękami, bo wystarczy "pójść do konkurencji", bo nie
    wszystkim jest tak łatwo!

    > paczcie, a ja znam takich do których się nie byłem w stanie na
    > korepetycje dopchać bo byli tak zarobieni

    To na pewno nie byli poloniści! :-P Pracownik naukowy owszem, daje
    wykłady, udziela korepetycji i przeprowadza inne zajęcia, ale jest, jak
    sama nazwa wskazuje, *naukowcem*. Specyfika zajęć na studiach wyższych
    sprawia, że naprawdę nie zaliczyłabym wykładowców akademickich do
    nauczycieli. I tak jak dobry belfer powinien mieć do tego talent, tak
    naukowcem (wykładowcą) może być każdy, choć to już chyba dyskusja na
    pl.soc.edukacja.

    Pozdrawiam
    M.

  • 34. Data: 2005-01-25 12:49:37
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 25.01.2005 futszaK <f...@p...pl> napisał/a:

    > chciałbym dostać taką odprawe jaką on dostał

    Trzeba się było uczyć... a tak - całe życie będziesz klucze podawał :)

    *zdech*
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 35. Data: 2005-01-25 15:25:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 25 Jan 2005 13:15:30 +0100, użyszkodnik Mo
    <l...@g...nie-smiec> napisał:

    > No więc właśnie, a jak ktoś ma predyspozycje na górnika, dyrygenta czy
    > archeologa, ze już zacytuję tylko przykłady wymienione w wątku?? Dociera
    > do Ciebie, że nie wszyscy mają talenty dochodowe??

    też bym chciał pracować w telefonii komórkowej zamiast użeraż się z
    klientem końcowym któremu "net się muli" albo "gry się za wolno
    ściągają"

    --
    futszaK
    601061867

  • 36. Data: 2005-01-25 15:29:11
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 25 Jan 2005 02:42:38 +0100, użyszkodnik "Tomek Banach"
    <t...@p...onet.pl> napisał:

    > Super i to Ci sie chwali a czy w jakis sposob potwierdza to lub
    > zaprzecza temu co ja napisalem powyzej ?

    napisze inaczej - a potem się okazuje że 3/4 ludzi narzeka że nie ma
    dobrej pracy, a jak zamienisz 3/4 na 80% to będzie idealnie pasowało
    do zasady Pareto

  • 37. Data: 2005-01-25 16:13:36
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: KornelO [Tue, 25 Jan 2005 09:53:14 +0100]:

    > chociaż, cholerka, lubię niemiecką dokładność

    Pracowales z niemcami? ;) Bo jesli jeszcze nie, to uwierz mi:
    nie lubisz ;)

    Kira

  • 38. Data: 2005-01-25 16:37:06
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 25 Jan 2005 07:45:17 +0100, użyszkodnik Kira
    <k...@e...pl> napisał:

    > Hehe to tez fakt ;) Tyle ze ci sami ludzie jakos jednak mowia
    > "no, lubie to i pstro, ale po tamtym sa dobre pieniadze to ja
    > sobie pojde na tamto". Serio takich nie znales? :)

    a potem mamy tłumy bezrobotnych informatyków którzy szli na
    informatyke dla pieniędzy

  • 39. Data: 2005-01-25 17:27:07
    Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl>

    futszaK wrote:

    > napisze inaczej - a potem się okazuje że 3/4 ludzi narzeka że nie ma
    > dobrej pracy, a jak zamienisz 3/4 na 80% to będzie idealnie pasowało
    > do zasady Pareto

    ale ja odpowiedzialem na pytanie kiry dlaczego ludzie masowo pchaja sie
    na popularne gatunki studiow :)

  • 40. Data: 2005-01-25 17:30:15
    Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl>

    Kira wrote:
> [...]
    > "no, lubie to i pstro, ale po tamtym sa dobre pieniadze to ja
    > sobie pojde na tamto". Serio takich nie znales? :)

    znalem ale przeciez dziwilas sie dlaczego tak wiele osob wyniera wlasnie
    popularne i potencjalnie dochodowe "tamto" :)

    > No ogolnie dobrym fryzjerkom ....

    ok bo zaczynaja sie offtopiki ostre a ja nie bardzo moge sie wypowiadac
    bo prawie lysy jestem :)

    --
    Pozdrawiam Tomek