PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja nie mam...

  • 31. Data: 2003-07-22 09:17:44
    Temat: Re: Ja nie mam...
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "xterm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bfir8b$o0a$1@SunSITE.icm.edu.pl...

> [...]
    Pracuje

    > Raz przyszla praktykantka. Pytam sie czy miala do czynienia z komputerami.
    > Ona - tak. Po chwili pytanie: "Ktory przycisk myszy nacisnac, zeby
    uruchomic
    > Explorera? " To byla osoba po studiach, ktora miala przez 2 lata
    > informatyke. Az dziw bierze kogo oni teraz z tych studiow wypuszczaja....
    > ;)))
    > Pozdr.

    Ot przykład polskiego wykształcenia ..:)))

    PawełW.

  • 32. Data: 2003-07-22 09:25:27
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    > Przedluza. Ale nie wiem czy warto za 300 tak tyrac, bo roboty jest
    mnostwo.
    > Przyjezdzam po pracy na chate. O 17-18 obiad, pozniej drzemka, po drzemce
    > cos na kolacyjke i znowu spac bo o 6 trza wstac ;] Gdybym chociaz sie
    czegos
    > tutaj nauczyl :/ Nie mam zamiaru tak do konca zycia pracowac, choc kto
    > wie... ;P
    > Pozdr.

    Ile??? Na ile etatu pracujesz? Ja robię obecnie na cały (niby do tego
    składam gazetę). Najpierw było 1/2 potem jak im pokazałem na papierze co
    trzeba zrobić to 3/4 (polecam - ci ludzie nie zdają sobie sprawy ile roboty
    wiążę się z porządnym utrzymaniem sprzętu i softu - pogadaj z szefostwem,
    pobajerój trochę a kto wie) a jak doszła gazeta to wyszedł cały. Ja obywam
    się bez dzrzemki a i do roboty mam 4 minuty na piechotę wolnym krokiem ( w
    linii prostej 120 m). Robota po tym jak już wprowadziłem XP i 2000 serwer i
    zmodernizowałem co się dało tez jakoś tak mniej ciekawa się stała. Ostatnio
    umowę 4 podpisali cwaniaki mi tez na rok.
    A jak tylko jakaś lepsza robota się trafi to .... sam wiesz. Może już tak
    blisko do roboty nie będzie ale na 100% ciekawiej.

    Pozdrawiam
    PawełW.

  • 33. Data: 2003-07-22 09:28:04
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    > Spakowane pliki to przeklenstwo kazdego pracownika. Juz przestalem wysylac
    > spakowane pliki. Nie chce sobie robic klopotow ;]
    > Pozdr

    Sprawa prosta o ile ich serwer przyjmie exeka to wysyłasz samorozpakowalne z
    instrukcją jak rozpakować..

    PawełW.

  • 34. Data: 2003-07-22 09:36:39
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Aleksandra " <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niedorobki, dodawaly funkcje potrzebne waskiej grupie uzytkownikow, w
    koncu..
    > zminiono nawet nazwe pliku zrodlowego prn - do tej pory przyjmowal nale
    > litery, po kolejnej "poprawce" przyjmowal juz tylko duze. Czy umieszczono
    > gdzies informacje o tej zmianie? A po co, przeciez w koncu pani sie
    > domyslila - brzmiala odpowiedz urzednika. Ddam ze kolejne wersje
    > oprogramowania dostepne sa tylko przez internet (czyzy umowa z tpsa???).
    > Gdyby to nie bylo takie straszne to bym sie smiala z atrakcji

    Tak to jest. Pieniędzy publicznych nie obowiązują prawa ekonomii, oprócz
    jednego bilans się musi zamknąć wiec od podatników się bierze. Wszyscy co
    biorą to traktują te pieniądze jako "niczyje", a skoro sam nie bierzesz toś
    frajer. Mówią w TV ,że ktoś był niegospodarny, a to zwykła kradezież tylko
    ze na granicy prawa. I mowię Wam nie biorą tylko na górze, na dole też...Na
    górze niewielu bierze wiele, na dole wielu bierze niewiele, ale jednak to
    się sumuje. Czy mamy jakieś inne wyjście? Najgorsze jest to, że ludzie na
    "poziomie" i stanowiskach tworzą absurdy. Fuj ! Co nam zostało...tylko się
    śmiać.
    "Szkoda, że nie mamy bułki dla tych ptaków...Morze...co to jest
    morze?...Popłyniemy innym razem..."- Wniebowzięci.
    Pozd
    Sławek

  • 35. Data: 2003-07-22 10:01:10
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    > "Szkoda, że nie mamy bułki dla tych ptaków...Morze...co to jest
    > morze?...Popłyniemy innym razem..."- Wniebowzięci.
    > Pozd
    > Sławek

    Niedawno przeglądałem sobie faktury na komputery, które były kupowane w
    czasach, kiedy mnie jeszcze nie było w firmie. Ceny 5-6k za komputer do
    pracy biurowej. Dlaczego? Ano komputer poszła kupować osoba, która nie miała
    o tym pojęcia. Sprzedawca to wyczuł, i taki sprzęt wcisnął. Dziś sprzęt
    dawno przestarzały. Stoi na półce, i nie wiadomo co z nim zrobić.
    Śmiać się czy płakać? Najlepiej się nie przejmować
    pozdr.

  • 36. Data: 2003-07-22 10:06:21
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 7. Panie Andrzeju, mam materiały w Wordzie, proszę mi powiedzieć, czy da
    się
    > to zapisać na dyskietce? (bynajmniej nie chodziło tu o pojemność
    dyskietki)

    > 8. Panie Andrzeju, to pan jest informatykiem, nie ja.

    Albo: a dlaczego pan tak szybko stuka klawiszami, ja nic nie widze co pan
    robi!!!! :)
    a czasami są przyjemne momenty - "chciałabym wiedzieć chociaż 10% tego co
    pan" - pomimo że nie robię żadnych dziwnych rzeczy, ale dla zwykłych userów
    to i tak magia :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 37. Data: 2003-07-22 10:22:32
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Andrzej Woźniak wrote:

> [...]
    > dawno przestarzały. Stoi na półce, i nie wiadomo co z nim zrobić.
    > Śmiać się czy płakać? Najlepiej się nie przejmować

    Przerob na serwery linuksowe do zabawy :)

    wer

  • 38. Data: 2003-07-22 10:26:37
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > dawno przestarzały. Stoi na półce, i nie wiadomo co z nim zrobić.
    > Śmiać się czy płakać? Najlepiej się nie przejmować
    Ale jednak trochę szkoda, bo gdybyśmy się wzieli do kupy, podzielili
    słusznie swoje zadania, to by wszystkim było dobrze. Jest jak jest...

  • 39. Data: 2003-07-22 10:30:36
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

> [...]
    > dawno przestarzały. Stoi na półce, i nie wiadomo co z nim zrobić.
    > Śmiać się czy płakać? Najlepiej się nie przejmować
    Płakać, płakać tak ze 3 lata temu kupiono "serwr internetowy" za 5 tysiaków
    w którym spoczywa procesor P200!!! Duża obudowa - bynajmniej nie serwerowa i
    lichy dysk + RedHat5 bez monitora. Nóż się w kieszeni otwiera. Za tą kasę
    byłby wtedy już całkiem bogaty zestawik np PIII 800.

    PawełW.
    PS: Najzabawniejsze jest to iż nikt za to nie odpowiada..

  • 40. Data: 2003-07-22 10:46:45
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

> [...]
    roboty
    > wiążę się z porządnym utrzymaniem sprzętu i softu - pogadaj z szefostwem,
    Pracuje na pelen etat. Prawie nonstop robota. W sumie 590 - 250 za
    przejazdy. O etat nie ma co sie prosic. Pytalem sie. Ko konca roku nie maja
    kasy. Pozniej te enigmatyczne "moze". Kumpela juz tak na tym "moze" 2 lata
    siedzi. W sumie jak ja odejde to wezma kogos innego na moje miejsce.

    Fajnie by bylo z ta lepsza robota ;]