PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie za delegację w dniu wolnym od pracy

  • 1. Data: 2003-07-21 19:42:44
    Temat: Wynagrodzenie za delegację w dniu wolnym od pracy
    Od: "JM" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Mam jedno pytanie odnośnie delagacji.
    Chodzi o to, że zostałem wysłany na delegację poza granicę Polski.
    Byłem 5 dni, ale zahaczyłem o 19 czerwca - Boże Ciało - dzień ustawowo wolny
    od pracy, a ja pracowałem.
    Dostałem co prawda dietę, ale czy nie nalezy mi się zapłata za nadgodziny???

    Dziękuję za pomoc!

    Jarek

    j...@g...pl

  • 2. Data: 2003-07-22 11:39:12
    Od: "Protr" <p...@w...pl>

    Zależy czy byłeś wtedy fizycznie w podróży tzn. np. jechałeś pociągiem lub
    czymś tam czy też wykonywałeś swoje obowiązki pracownicze...

    Piotr
    Rzeszów
    mailto me directly on p...@w...pl
    "Będziesz tam gdzie chcesz...
    dopóki nie znajdą Cię tu gdzie byłeś..."
    ---------------------------------------

  • 3. Data: 2003-07-27 20:13:17
    Od: "Jarek" <j...@N...gazeta.pl>

    Tak, wykonywałem obowiązki pracownicze!!!
    A poza tym wracałem też w niedzielę, czy za to równiez należy mi się
    wynagrodzenie???

    Jarek

  • 4. Data: 2003-07-28 18:52:36
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 27 Jul 2003 20:13:17 +0000 (UTC), "Jarek"
    <j...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Tak, wykonywałem obowiązki pracownicze!!!
    >A poza tym wracałem też w niedzielę, czy za to równiez należy mi się
    >wynagrodzenie???

    Za pracę tak, za podróż nie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-08-19 21:34:30
    Od: "JM" <j...@N...gazeta.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > Pięknego dnia Sun, 27 Jul 2003 20:13:17 +0000 (UTC), "Jarek"
    > <j...@N...gazeta.pl> zakodował:

    > Za pracę tak, za podróż nie.

    To za Boże Ciało mamdostać wynagrodzenie za nadgodziny czy nie???
    Bardzo prosze o jasną odpowiedź!