PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja nie mam...

  • 51. Data: 2003-07-23 08:15:30
    Temat: Re: Ja nie mam...
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > pytanie po jaką cholerę sa tam komputery i tqworzy się bazę
    Kiedyś było "pach stempel, pach stempel...", a teraz "klik, klik" ;o)

    pomysłem na komedię byłoby takie dopasowanie współczesnych gagów aby
    pasowały do tych znanych z komedii z lat 70/80 - wprawdzie mało
    wyrafinowane, ale na początek na pewnmo kasowe.

    P.S. Jeśli Gruzie ktoś dał pieniądze na jego współczesne produkcje, to dobry
    scenariusz powinien być rozchwytany w 3 sekundy!
    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 52. Data: 2003-07-23 08:35:28
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    spakowane pliki to "mały miki".

    Przesyłam kobiecie maila z załącznikiem (upgrade programu),
    Ona: co ja mam z tym zrobić?
    Ja: jak to co? Zapisać na dysku i uruchomić.
    Ona: Aha... (mija chwila) Już zapisałam.
    Ja: Więc proszę uruchomić ten plik.
    Ona: A gdzie on jest?
    Ja: Tam gdzie go pani zapisała.
    Ona: Ale ja nie pamiętam gdzie go zapisałam.
    Ja: W takim razie proszę powtórzyć operację i zapamiętać gdzie go pani
    zapisuje.
    (mija chwila)
    Ona: No już wiem, (odkrywczo z wyraźnym zadowoleniem) był na pulpicie!
    Ja: Więc proszę go uruchomić?
    Ona: jak mam to zrobić?
    Ja: Niech pani zwyczajnie na niego dwukrotnie kliknie.
    Ona: Aha... (po chwili) Nic się nie dzieje!
    Ja: Proszę poczekać chwilę, widać jest pani szybsza niż komputer.
    Ona: O! pojawiło się okienko, co mam teraz zrobić?
    Ja: Jakie okienko?
    Ona: No... takie prostokątne.
    Ja: (zniecierpliwiony, ale nadal grzeczny) No ale co jest na nim napisane?!
    Ona: "Kliknij program, którego chcesz użyć do otwierania pliku (tu nazwa
    pliku)..."
    Ja: Hm... (chwila zastanowienia) A jak pani zapisała ten załącznik?
    Ona: Normalnie - menu: "Plik" i "Zapisz jako..."

    No i w tym momencie oświeciło mnie, że kobieta zapisała maila wraz
    załącznikiem, zamiast sam załącznik. Można tylko podziękować Microsoftowi za
    "intuicyjność" jego oprogramowania. Za głupotę nie winię tej kobiety - cóż,
    taka się już urodziła.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 53. Data: 2003-07-23 14:46:47
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-07-23 10:10, Użytkownik babla napisał :

    > Jeśli w stylu barejowskim to spółka!

    jasne dokładnie o to biega

    > nie używam więc zostaje mail
    > wasikandrzej AT poczta.onet.pl

    rozumiem, więc czekam na maila (jak wyżej a co zrobić z NOSPAM to wiesz)

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 54. Data: 2003-07-23 14:47:44
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-07-23 10:15, Użytkownik babla napisał :

> [...]
    >
    > P.S. Jeśli Gruzie ktoś dał pieniądze na jego współczesne produkcje, to dobry
    > scenariusz powinien być rozchwytany w 3 sekundy!

    suuuuuuuuuper wpadasz w mój ton, pasuje, powaga - zaczynamy

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 55. Data: 2003-07-23 15:05:53
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > suuuuuuuuuper wpadasz w mój ton, pasuje, powaga - zaczynamy
    >
    > --
    > Pozdrawiam Dorota
    > GG 2245542
    > ICQ 307966325

    To spółka jawna czy z oo??

  • 56. Data: 2003-07-24 07:43:56
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > To spółka jawna czy z oo??
    Jak w spółce jest Adam i Ewa to czywiste, że ZOO!

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik