PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia czy UK ?

  • 1. Data: 2004-09-29 18:03:45
    Temat: Irlandia czy UK ?
    Od: "grooby" <g...@w...pl>

    ... gdzie lepiej wystartowac z praca za granica?
    tzn. rzecz jasna gdzie latwiej przezyc, koszty zycia, etc.
    pOZDROWIENIA ;)
    grooby

  • 2. Data: 2004-09-30 01:09:56
    Temat: Re: Irlandia czy UK ?
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "grooby" <g...@w...pl> wrote in message
    > ... gdzie lepiej wystartowac z praca za granica?
    > tzn. rzecz jasna gdzie latwiej przezyc, koszty zycia, etc.

    Glupi bedzie biedowal wszedzie, madry lepiej wyjdzie w UK,
    moim zdaniem. Bo tam jest cywilizacja, a w IRL jeszcze jej nie ma...

    Pozdrawia
    GreG

  • 3. Data: 2004-09-30 06:58:30
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

    > Glupi bedzie biedowal wszedzie, madry lepiej wyjdzie w UK,
    > moim zdaniem. Bo tam jest cywilizacja, a w IRL jeszcze jej nie ma...

    byles tam, ze tak piszesz?

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---
    odpowiadajac USUN_TO z adresu
    remove USUN_TO if you want to reply

  • 4. Data: 2004-09-30 10:58:05
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl>

    Użytkownik "Lord_Bestia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    To zdanie z tej serii, co o bialych niedzwiedziach w Polsce.

    > byles tam, ze tak piszesz?

    Irlandia jest nieprzyzwoicie droga ostatnio, bo stala sie modna
    turystycznie. W malych miastach mozna spotkac londynskie ceny w pubach. A
    pogoda jest tam jeszcze gorsza niz w UK.

    I.

  • 5. Data: 2004-10-02 00:10:55
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl> wrote in message

    > To zdanie z tej serii, co o bialych niedzwiedziach w Polsce.

    Jestem tu od dluzszego czasu, stad wiem co pisze.
    Brak autostrad, korki, niewydolna komunikacja miejska, klient jak
    petent, wszechobecne lenistwo i niechlujstwo.
    Sa tez dobre strony, ale mowimy teraz o stadium rozwoju tutejszego
    spoleczenstwa.

    Pozdrawia
    GreG

  • 6. Data: 2004-10-02 14:14:29
    Od: "grooby" <g...@w...pl>

    Użytkownik "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem tu od dluzszego czasu, stad wiem co pisze.
    > Brak autostrad, korki, niewydolna komunikacja miejska, klient jak
    > petent, wszechobecne lenistwo i niechlujstwo.
    > Sa tez dobre strony (...)

    moze troszke zachecajacych szczegolow???

    > Pozdrawia
    rowniez pozdr.
    grooby

  • 7. Data: 2004-10-02 20:31:24
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    > moze troszke zachecajacych szczegolow???

    Nie widac tak bardzo zlodziejstwa, oszustw, korupcji, kumoterstwa,
    grup trzymajacych wladze itp. Moze dlatego, ze dobrze sie z tym kryja.
    Nie wiem.

    Pozdrawia
    GreG