PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres próbny minął, nadal pracuję bez żadnej umowy...

  • 1. Data: 2004-09-29 17:20:02
    Temat: Okres próbny minął, nadal pracuję bez żadnej umowy...
    Od: "Leszek" <b...@g...pl>

    Jakoś mnie zapomnieli. Szefa nie ma, ja pracuję, umowy żadnej nie mam, więc
    co mi grozi? Okres próbny trwał 3 miesiące. Czy jest jakaś procedura
    automatycznie wywalająca mnie z roboty? W pracy wszyscy mili, ani razu nie
    dostałem opieprzu.
    Leszek

  • 2. Data: 2004-09-29 17:49:18
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > co mi grozi? Okres próbny trwał 3 miesiące. Czy jest jakaś procedura
    > automatycznie wywalająca mnie z roboty? W pracy wszyscy mili, ani razu nie

    Witam.
    Nie przejmuj się przychodź do pracy i podpisuj nadal listę obecności. Jak
    jesteś na niej wpisany to znaczy że możesz wykonywać obowiązki. Chyba Twoja
    sprawa została uzgodniona telefonicznie z szefem. Za przychodzenie do pracy nic
    Ci nie grozi. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-09-29 18:01:10
    Od: "Leszek" <b...@g...pl>

> [...]
    > sprawa została uzgodniona telefonicznie z szefem. Za przychodzenie do pracy

    Dzięki za pomoc!
    Leszek

  • 4. Data: 2004-09-29 22:07:17
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-29, s...@p...onet.pl <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jesteś na niej wpisany to znaczy że możesz wykonywać obowiązki. Chyba Twoja
    > sprawa została uzgodniona telefonicznie z szefem. Za przychodzenie do
    Możesz jeszcze odczekać 7 dni od daty zakończenia okresu próbnego
    i spróbować się dowiedzieć w ZUSie, czy firma jest zarejestrowana jako
    Twój płatnik składek. Jeżeli tak, to automatycznie (na podstawie KP,
    paragrafu niestety nie podam) oznacza to podpisanie umowy na czas
    nieokreślony.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --