PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 umowy na okres próbny

  • 1. Data: 2004-09-29 21:05:38
    Temat: 2 umowy na okres próbny
    Od: "Rocco" <r...@w...pl>

    witam

    ten post jest kontynuacja poprzedmich moich.
    zaczalem pracowac od wrzesnia w pewnej firmie.
    najpierw distalem umowe na miesiac okres probny (01.09.2004 - 30.09.2004),
    potem drugą umowę na okres próbny (01.10.2004 - 31.10.2004)

    podobno nie moze byc dwoch umow na okres probny a mimo to ja dostalem (jedna
    i druga jest na miesiac na okres probny)
    czy takie cos jest mozliwe z prawnego punktu?

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-09-29 21:13:18
    Temat: Re: 2 umowy na okres próbny
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 23:05:38 +0200, Rocco <r...@w...pl> napisał:

> [...]
    > (jedna
    > i druga jest na miesiac na okres probny)
    > czy takie cos jest mozliwe z prawnego punktu?

    Ja slyszalem o takiej sytuacji, z tym ze to bylo jako umowa przedluzajaca
    zakonczony juz okres probny (lacznie maks 3 miesiace). Nie recze za prawna
    poprawnosc tamtego zdazenia.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-09-29 22:58:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 29 Sep 2004 23:05:38 +0200, "Rocco" <r...@w...pl>
    zakodował:

    >czy takie cos jest mozliwe z prawnego punktu?

    Nie. IMO to zwykła pomyłka - przejdź się do kadr.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded