PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - jak zacząć? › Re: Informatyk - jak zacząć?
    From: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk - jak zacząć?
    Date: Mon, 19 Apr 2004 07:14:19 +0200

    In article <c5ukpr$jn2$1@julia.coi.pw.edu.pl>, ...@...com says...

    > Moim zdaniem prawdziwym informatykiem jest ktos po studiach informatycznych
    > z przynajmniej kilkuletnim doswiadczeniem. Inne samouki, absolwenci marnych
    > kursow (np. informatyki na niektorych prywatnych uczelniach) tylko psuja
    > opinie nt tego zawodu. Teraz ktos skonczy 2 letnie studium albo napisze
    > strone we Front Page'u i juz wielki informatyk. To tak jakby sprzedawce na
    > stadionie X-lecia nazywac bussinesmanem ;)

    Nie przesadzajmy. Cos na ten temat wiem. Mam wyksztalcenie srednie. Dzis
    wiem jedno - przescignalem wielu kolegow z wyksztalceniem wyzszym
    informatycznym - i w pozycji zawodowej, i w zarobkach.

    Wszystko zalezy od motywacji, tego, jak sie do swojej pracy podchodzi
    oraz czy czlowiek wciaz sie uczy. Moim zdaniem posiadanie studiow
    informatycznych nie ma teraz az tak duzego znaczenia, gdyz zdobyta
    wiedza przy obecnym postepie szybko sie dezaktualizuje. Moim zdaniem
    licza sie w tej chwili nie konkretne papiery, bo teraz zdobyc je
    nietrudno, ale konkretne umiejetnosci i doswiadczenie.

    I zapewniam Cie, ze nie pisze stronek we Frontpage'u. Jestem w firmie
    dyrektorem dzialu. Wiem wiec po sobie, ze nie sprawdzaja sie Twoje
    teorie.

    ..:: fabio