PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - jak zacząć? › Re: Informatyk - jak zacz?ć?
  • Data: 2004-04-19 12:37:12
    Temat: Re: Informatyk - jak zacz?ć?
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysztofM wrote:

    > Czytając Twoją wypowiedź widzę jedno znaczące wydarzenie, które spowodowało
    > te zmiany - tzn. wyjazd do Warszawy (choć podejrzewam, że teraz już nie jest
    > tak różowo).

    Masz racje. Gdybym nadal siedzial w jakiejs malej miescinie, to z
    pewnoscia nie osiagnalbym tego, co udalo mi sie zrobic teraz. Tutaj
    wiekszosc zdarzen jest na znacznie wieksza skale.

    > Mówię tak dlatego, że jest masa osób, które zaczynały tak jak i Ty - ale
    > pracując gdzieś w mniejszej firmie, przy mniejszych projektach, na
    > prowincji - mają wiele mniejsze szanse - jak to nazwałeś "zauważenia" przez
    > kogoś :)

    Owszem. Tak jest rzeczywiscie. I dla mnie to byla wlasnie motywacja.
    Zmiana miejsca zamieszkania w celu zwiekszenia swoich szans na lepsza
    prace i na wlasny rozwoj.

    ..:: fabio